• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

KORG RK100s Keytar + tas

smackos

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
25 oktober 2002
Berichten
6.604
Locatie
Scheveningen Beach
De enige echte cult KORG RK100S witte versie met tas. Gekocht in 2016 - Supercoole re-issue van de legendarische RK100 maar met een synth ingebouwd gebaseerd op de Microkorg XL. Echt heel gaaf is dat je 2 geluiden tegelijkertijd kan spelen, een op de keys en een op de touchstrip onder de keys, kan je bv een arpeggio op de strip zetten voor een baslijn en dan solos spelen op de keys. Bijna nooit gebruikt een keertje voor een project zgan dus...editor is gratis te downloaden van de KORG website daarmee kan je de synth helemaal diep editten en je eigen sounds maken. Heeft natuurlijk ook gewoon MIDI out waarmee je alle MIDI synths kan aansturen. Echt houten body superdegelijk gebouwd en heel stijlvol! Foto is niet van deze gewoon van het internet maar ziet er exact zo uit natuurlijk
Screen Shot 2019-06-05 at 12.35.42.png


https://www.korg.com/us/products/synthesizers/rk_100s/

Ik weet niet precies wat ik hier voor moet vragen, nieuw was die 600 - 700 euro offzoiets, ik zie ze op ebay voor 1000$ + gaan aangezien ze niet meer gemaakt worden
laten we zeggen synthforum prijsje van 600 euro? Ik sta ook open voor een ruil, neit echt opzoek naar iets dus roep maar wat :)

Op te halen en te bezichten/spelen in Scheveningen met een kopje koffie/biertje/sapje en koekje of chips erbij!
 

Attachments

  • Screen Shot 2019-06-05 at 12.35.42.png
    Screen Shot 2019-06-05 at 12.35.42.png
    243,6 KB · Bekeken: 113
owja er zit ook een input op voor bv een microfoon kan je met een headset helemaal Roger Zap style vocoder freaken want die zit er ook in natuurlijk
 
Back
Top