• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Moog MG1 Realistic Concert Mate

aaronvm

Nieuwkomer
Lid sinds
25 augustus 2010
Berichten
23
Locatie
TIELT
Moog MG1 Realistic concert mate synthesizer (1983)
Deze is volledig op punt gezet. alle sliders werken perfect
Alle polyfonische Keys werken
Er zijn 2 standen extra met triangel waveforms
Een one of a kind synthesizer
vraagprijs 650€ of doe een bod
 

Attachments

  • 491830022_2-realistic-mg1-concert-mate.jpg
    491830022_2-realistic-mg1-concert-mate.jpg
    42,7 KB · Bekeken: 112
toen ik deze synth gekocht had was de synth compleet zwart, alle letters waren eraf.
heb dan een kunststof plaatje laten bedrukken, is op zo een El-wire technologie gedrukt voor letters te belichten.
heb deze functie dan echter nooit gebruikt.
 
Wat het is, vooraleer ik de electronica aangepast heb, heb ik alle schema's van minimoog, prodigy en source goed bestudeerd.
Ik denk dat ze bewust enkele punten op de PCB voorzien hebben voor de Triangle.
De 2 stands tuimelaars van de oscillators heb ik vervangen door 3 stands, waarmee je in de middenstand een Triangle waveform kan selecteren.
Met behulp van de moog schema's heb ik de circuits gebouwd, deze kon ik met een speciaal soort oscilloscoop perfect afregelen.
Zal wat foto's op deze blog plaatsen.
Er zijn wel ng andere waveforms op een minimoog maar daarvoor moet je een draaiknop gebruiken en dat vond ik een beetje te vergaand zo.
Met deze synth kan je volgens mij alles van waveforms instellen.
Ook was het een simpel kunstje om de geselecteerde waveform te rooten naar Ringmod chip.
Deze heeft een unieke sound, en als je dan toch de originele belltone sound wil kun je deze gewoon op Square en Rectangle zetten.
In feite zou ik deze synth liever nooit verkopen, maar ja
 
Leader 310 osciloscoop + moog prachtig
mg1osc 0312.jpg
 

Attachments

  • mg1osc 0368.jpg
    mg1osc 0368.jpg
    6,7 KB · Bekeken: 80
  • mg1osc 0395.jpg
    mg1osc 0395.jpg
    8,2 KB · Bekeken: 76
  • mg1osc 0450.jpg
    mg1osc 0450.jpg
    9,5 KB · Bekeken: 80
  • mg1osc 0592.jpg
    mg1osc 0592.jpg
    7 KB · Bekeken: 81
  • mg1osc 0585.jpg
    mg1osc 0585.jpg
    7,2 KB · Bekeken: 75
  • mg1osc 0450.jpg
    mg1osc 0450.jpg
    9,5 KB · Bekeken: 77
  • mg1osc 0681.jpg
    mg1osc 0681.jpg
    9,8 KB · Bekeken: 79
  • mg1osc 2279.jpg
    mg1osc 2279.jpg
    9,5 KB · Bekeken: 81
Back
Top