• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland Boutique JU-06 & JP-08, DSI Tetra4

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

specimanx

Stamgast
Lid sinds
14 juni 2016
Berichten
304
Locatie
Leiden
Ik ga downsizen, met verschillende synths. Deze units zijn erg tof, maar heb ze weinig gebruikt. Echter, ik kan ze niet allemaal tegelijk aanhebben, en ik wil eigenlijk (polyphonic) modular gaan. Ik heb mijn ideeen gemaakt, en nu is het tijd voor de uitvoering.

- Ik verkoop dus mijn Boutique JU-06 en JP-08. Deze zijn al uit de handel en erg gewild. Op marktplaats ben ik al enkele keren opgelicht voor destijds een tweede te kopen zelfs (voor de polyfonie). Ze klinken erg goed, maar voor mij hebben ze niet zoveel waarde meer (ik gebruik ze voor enkele geluiden uit de presets). Staat: Nieuwstaat. Geen krasje te bekennen en dozen zijn aanwezig.

- DSI Tetra4 (een halve Prophet8), mooie kleine module, klinkt erg goed. De knoppen hebben hier en daar wat gebruikerssporen. Je kunt een nieuw setje knoppen kopen.


Vraagprijs, of doe een goed bod.
JU-06: 450,-
JP-08: 450,-
Tetra4: 500,-

Ik heb ze nauwelijks gebruikt, enkel via midi aangestuurd. Is bij mij te beluisteren in Leiden, verzenden ook geen probleem. As always, risico koper.
 
Ju-06 en JP-08 gereserveerd
 
Ju-06 & ju-08 zijn door een mede forum lid vandaag afgehaald :-)

Tetra4 blijft over. Prijs is niet vast, doe een goed bod.
 
Pricedrop, Dave Smith Tetra 4: 450,-
 
DSI Tetra verkocht :-) Bedankt!
 
:slotje: Yes. Bedankt!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top