• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Hardware sampler gebruikers - Nieuwe Toshiba SCSI HD + 32x SCSI CD-Rom speler

conso

You can call me Toledo
Lid sinds
20 februari 2003
Berichten
4.462
Locatie
Amsterdam
Aangeboden voor een collega die met zijn hobby stopt.

Nieuwe, nooit gebruikte Toshiba C-Lab SCSI-1 3.5" 9.1GB. HD. Voor specs. zie foto van zijkant doos.
En een nieuwe, nooit gebruikte nieuwe Toshiba C-Lab XM-6201B 32x SCSI-1 CD-Rom speler.
De SCSI Terminator (Ook Toshiba, geen Schwarzenegger) die op de eerste twee foto's staat zit erbij.

"Für alle Sampler geeignet" staat op de prijssticker. Ze komen van Thomann of MusicStore, zijn aangeschaft met de bedoeling om ze met zijn samplers te gaan gebruiken. Maar dat is nooit van gekomen.
3.JPG
4.JPG

.

Er zitten géén SCSI kabels bij.

Te koop as is, en alleen als set (geen uitzonderingen). Op te halen in Amsterdam VASTE PRIJS van € 50. Of aangetekend op de post PostNL, alleen binnen NL, voor € 8.60 extra. Risico verzending is voor koper.
 

Attachments

  • 1.JPG
    1.JPG
    42,9 KB · Bekeken: 152
  • 2.JPG
    2.JPG
    52,4 KB · Bekeken: 103
Wil ik wel overnemen (op voorwaarde dat de hdd wel opspint als je hem aanzet), als je me een pb'tje stuurt met gegevens waar ik het naar kan overmaken dan regel ik dat. Verzenden graag, heb de komende tijd geen plannen richting Amsterdam.
 
Gereserveerd t/m vrijdag 04-01.
 
:slotje::verkoght:
 
Back
Top