1:1 Diy Wasp clone

demian

Tijdelijk lid
Lid sinds
20 januari 2003
Berichten
16.590
https://www.muffwiggler.com/forum/viewtopic.php?t=151457

Begin januari wordt de prijs bekend.


DSC_0002_zps1y451rdy.jpg


DSC_0004_zpsdnmzspyz.jpg
 
Nice! Als de prijs een beetje te doen is dan wil ik er denk ik ook wel eentje bouwen, bedankt voor de tip!
 
Ik heb me uiteindelijk ingeschreven voor de Jasper PCB. De JJC Wasp Kit vond ik alles bij elkaar iets te prijzig:
The price for the kit will be 390eur
A complete wasp will cost you somewhere between 550-580eur or more depending where will you buy the parts and which parts will you want.

De Jasper PCB gaat iets van £20,-/£25,- kosten. Lijkt me leuk om 'm in een houten behuizing te stoppen zoals de WASP Special. De Jasper ziet er uiteindelijk zwart/geel uit i.p.v. de foto in de eerste post:

9939_blackpcb_1.jpg
 
Dat ziet er interessant uit.
Waar heb je die PCB besteld?

SmartBits schreef:
Ik heb me uiteindelijk ingeschreven voor de Jasper PCB. De JJC Wasp Kit vond ik alles bij elkaar iets te prijzig:


Citaat:
The price for the kit will be 390eur
A complete wasp will cost you somewhere between 550-580eur or more depending where will you buy the parts and which parts will you want.
De Jasper PCB gaat iets van £20,-/£25,- kosten. Lijkt me leuk om 'm in een houten behuizing te stoppen zoals de WASP Special. De Jasper ziet er uiteindelijk zwart/geel uit i.p.v. de foto in de eerste post:
 
Duurt even maar dan heb je ook wat... Mijn Jasper werkt, ik ken het origineel niet heel goed dus weet niet of de klank hetzelfde is, maar hij klinkt in ieder geval erg nasty (zeker door het €1,00 Tayda speakertje wat ik er aan heb gemaakt). Mooi project, goed gedocumenteerd en vrij eenvoudig aan te komen componenten. Nu nog de expander mod boardjes bouwen en aan de behuizing beginnen.

Testdrive:
 
Kun je die full kit nog steeds bestellen?...........heb al de orginele maar eentje zelf bouwen lijkt me ook erg gaaf.
 
Op het moment niet, maar ik geloof dat er wel een tweede run gaat komen. Maar die ik heb gebouwd is ook niet die van de eerste post, misschien dat die er wel is. De Jasper is er sowieso niet als full kit, meeste parts moet je zelf zoeken.
 
Hoe kun je met die Jasoni in contact komen? zit zelf niet op muffwiggler.......
 
Knopjes er op:

IMG_0615_zpseo3cerw9.jpg

(SRPP @the controls)

Gisteren bij Modlab even op iets grotere speakers getest dan het speakertje wat er aan zit. Potverdikkie, wat kan dat ding gillen en schoppen, heerlijke herrriebak! :luv:
 
Idem met de orginele je blaast heel wat synhts van tafel met dit plastieke monster.
 
Back
Top