Deze discussie is gesloten.
X
X

probleem om 2 pc's te wisselen

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

probleem om 2 pc's te wisselen

ik weet niet of dit hier echt thuishoort maar ben eigenlijk zo'n beetje ten einde raad.

ik heb een nieuwe pc gekocht. deze pc dient als 2de pc om te producen. mijn oudere pc is voor het internet nu.
    mijn doel is om maar met 1 scherm te werken , 1 klavier en 1 muis voor 2 pc's.

dus, heb me zo'n een toestelletje aangekocht die dit mogelijk maakt. je sluit de muis en klavier en schermuitgangen van beide pc's aan op dat bakje en klaar is kees.

om de pc te kunnen doen wisselen op het scherm moet je normaal gezien om scroll lock duwen op klavier ( vermoed ik en ik heb het ook zo getest )

maar wat gebeurt er nu : als op de scroll lock toest druk wisselen de beide pc inderdaad, maar die blijven wisselen
    om de 1.5 seconden verandert mijn scherm van desktop 1 naar desktop 2 ( pc1 naar pc 2 ).

weet iemand raad zodat die dit gebeurt, dus gewoon stopt als ik op de toest gedrukt heb.

dank u alvast voor jullie reacties
    never change the style is the winning hand

Zit er geen papierke bij?

Of een handleidingetje?
    Het gaat er niet om wat je hebt. Maar wat je ermee doet.

Comment

nee, zat gewoon in doorzichtig plastiek verpakt.
      never change the style is the winning hand

Comment

welke type kvm switch box is het, der moet toch wel een handleiding bij die krengen zitten ? tweedehands messchien...
        Nu ja messchien dat je de handleiding kan dwld op het net.
        ::: Imagination is more important
        than knowledge :::

Comment

Bericht door een moderator:
          Dit is duidelijk geen onderwerp voor Synthforum.
          Ik sluit deze thread, probeer het eens op www.tweakers.net.
          ...I am merely a conduit, a kind of big hairy tool. I am just a plastic funnel connected to a Moog...

Comment

Working...
          X