Prefix marktplaats ivm woonplaats koper/verkoper

Ik ben voor! Locatie speelt ivm eventuele reiskosten en tijd zeker een belangrijke rol voor mij in de aanschaf van iets.
 
Je kunt ook gewoon een PB'tje sturen met de vraag waar het ding staat natuurlijk. Ik vermeld zelf in mijn ad wel altijd de locatie. Al is het tegenwoordig makkelijker om een emmer zand te verkopen in de woestijn dan een synth op synthforum lijkt wel.
 
Die ondertitel was er in oude forum wel.

Ja, maar die werd bijna door niemand correct gebruikt. Om het te laten werken moet je het verplichten.
 
Je kunt ook gewoon een PB'tje sturen met de vraag waar het ding staat natuurlijk. Ik vermeld zelf in mijn ad wel altijd de locatie. Al is het tegenwoordig makkelijker om een emmer zand te verkopen in de woestijn dan een synth op synthforum lijkt wel.

Maar dan ga je voorbij aan de hele intentie die in de openingspost van dit topic staat. :D
 
Er is bewust gekozen om het niet te verplichten in verband met mogelijke privacy issues.

Ook als "onbekend/ergens anders" 1 van de opties is in het locatie keuzemenu?
 
Ook als "onbekend/ergens anders" 1 van de opties is in het locatie keuzemenu?

Ook dan hebben we er bewust voor gekozen om het niet te verplichten :). Het gebruik van prefixes is optioneel. Zonder modificatie kunnen we dit gebruik niet afdwingen bij het plaatsen van advertentie. Maar ook als we het gebruik wel zouden verplichten, denk ik dat de optie "onbekend/anders" de kracht van het voordeel deels zou wegnemen. We hebben een hele tijd terug het advies opgenomen in de marktplaats richtlijnen om de standplaats in de advertentie te vermelden.
 
Ook dan hebben we er bewust voor gekozen om het niet te verplichten :). Het gebruik van prefixes is optioneel. Zonder modificatie kunnen we dit gebruik niet afdwingen bij het plaatsen van advertentie. Maar ook als we het gebruik wel zouden verplichten, denk ik dat de optie "onbekend/anders" de kracht van het voordeel deels zou wegnemen. We hebben een hele tijd terug het advies opgenomen in de marktplaats richtlijnen om de standplaats in de advertentie te vermelden.

In de titel van het topic zou handiger zijn.
bv: X te koop ( afhaalplek)
 
Back
Top