willem1958 - slowly but surely

Nog eens geluisterd, en hij is inderdaad wel wat kaal vergeleken bij sommige monster producties hier. Er is dit jaar weer erg veel goed materiaal gepost.

Maar, zoals ik eerder aangaf, vind ik dit toch wel treffend en ik ga er dan ook een punt voor geven.

Thanks en inderdaad, ik vind ook dat er best veel goede tracks zijn dit jaar
 
Niet slecht Willem maar het contrast met na net SB-SIX en Von Naphoven's track te hebben geluisterd is best wel groot ;D
Sommige geluidjes zijn ook iets te freely.. en idd iets meer fx had het ook niet miststaan... maar het is toch wel lekker toegankelijk en gevarieerd.. en ik geef je hierbij de aanmoedigingsstem. :)
 
Dank je Patrick, aanmoedigen is altijd goed natuurlijk. :)
Half jaartje op Ableton en eerste track afgemaakt, zij het eenvoudig maar wel een track; tsja dan is het contrast met degenen die je net hebt genoemd wel groot natuurlijk.
Ik had beter tussen een paar mindere cracks kunnen zitten, dan had je 'm fantastisch gevonden natuurlijk. ;)
En die zijn al tig jaar bezig natuurlijk, dat scheelt ook.
Ik heb hun ook een stem gegeven by the way.
En ik zal nooit zulke tracks maken als jij.
Niet alleen kwestie van ervaring maar ook de hoeveelheid talent die men heeft.
Maar nu de eerste horde genomen is wil ik wel de komende tijd meer tracks gaan maken en er zal zeker progressie inzitten.
Dus wie weet volgend jaar?
 
Ondertussen al 10 stemmen, ook degenen die stilletjes hebben gestemd en die ik nog niet bedankt heb, bij deze dus; dank u! :okdan:
 
Back
Top