SKE - Cosmic Ray

Trance op een rustigere beat. Even wennen, maar best leuk!
Bedankt :okdan:

de arp's zijn lekker fris, maar de string-achtige sounds vind ik wat zeurderig overkomen. ik denk dat bij dit soort nummers een goede mix juist erg belangrijk is, omdat er muzikaal niet veel gebeurt.
Klopt, mee eens!

wat er gebeurd rond 1 min 30 is van een ander niveau dan ervoor. In gedachte hoor ik er nog een extra laagje bij dat doet denken aan 't (post-)Bonzai tijdperk. Maar die 3,20 break is me teveel Robert Miles.
Besluit: Ik zou 't net niet kopen, maar zet de radio ook niet uit als 't passeert (een compliment hoor)
Mooi compliment, vooral dat Bonzai verhaal, dat was echt mijn label ;)

Iedereen bedankt voor het luisteren tot zover, leuk dat er zoveel gereageerd wordt :okdan::halleluja
 
Hoewel het niet echt als mijn favo stijl begon waren de 'andere' drums die erin kwam wel een verassing.. :)
Break ook fijn.. mix en sounds evalueren ook wel lekker door mix. Iets meer knallende drums (zoals hierboven ookal opgemerkt) had het niet misstaan. Maar zeekr n ok inzending :)
 
Genoten van de synth parts. Had van mij een dikke 4x4 beat mogen krijgen. Kreeg er het Ferry Corsten / Gouryella gevoel bij.
 
Knap gemaakt. Vind het ritme en de breaks in je track geslaagd, bas mag voller, meer uitgesproken, maar niet te. Goed nummer hoor.:okdan:
 
mooie sfeer. jammer dat de mix uit balans is. ik luister er doorheen, en dan merk ik dat het goed gemaakt nummer is, wat zeer wel werkt. de gekozen klanken zijn wel goed op elkaar afgestemd.
wat virkaz zegt ("Basslijn en de de kick wat harder en je hebt een heel vette plaat") daar ben ik het mee eens.
 
zow.. lekker dit! mooie lead! goeie drums / percussie!
*VOTE*
 
Ik vind het intrigerend klinken. Leuk dat de drumpartij af en toe ophoud en daarna weer invalt. Echter, zo hier en daar sta ik "tel-technisch" volledig op het verkeerde been, zo blijkt als de drumpartij weer invalt. Dan blijk ik helemaal verkeerd in het ritme te zitten. Zal wel aan mij liggen, heb ik wel vaker last van. Maar dat mag de pret niet drukken.
 
mooie sfeer. jammer dat de mix uit balans is. ik luister er doorheen, en dan merk ik dat het goed gemaakt nummer is, wat zeer wel werkt. de gekozen klanken zijn wel goed op elkaar afgestemd.
wat virkaz zegt ("Basslijn en de de kick wat harder en je hebt een heel vette plaat") daar ben ik het mee eens.

Ik vind em ook leuk, zeker wanneer dat pianootje inkomt, daar had je me even ....

zow.. lekker dit! mooie lead! goeie drums / percussie!
*VOTE*

Ik vind het intrigerend klinken. Leuk dat de drumpartij af en toe ophoud en daarna weer invalt. Echter, zo hier en daar sta ik "tel-technisch" volledig op het verkeerde been, zo blijkt als de drumpartij weer invalt. Dan blijk ik helemaal verkeerd in het ritme te zitten. Zal wel aan mij liggen, heb ik wel vaker last van. Maar dat mag de pret niet drukken.

Bedankt voor het luisteren! Leuke verschillende en toch ook zeker positieve reacties :okdan:
 
verrassend inderdaad dat een 4*4 mist, maar maak toch zo'n versie om een dikke trance hit te gaan scoren zou ik zeggen.....
 
Ik vind dit wel dik hoor., verrassend! Ik houd wel van die toch wel 'geijkte' trance sounds en arpjes. Als de drums iets meer aangedikt waren geweest a la dubstep was het nog toffer!
 
Back
Top