RD-Productions - Analogical Evolutions

Mooie synths te horen, fijne sound. Vind het geheel goed in elkaar zitten en er wordt echt een verhaal verteld!
 
Ja, die drums... Ze zijn al redelijk flink gesidechaind waardoor ze wat meer naar voren komen, als ik alles nog veel harder zet wordt de rest van de muziek weer teveel weggedrukt of wordt het laag modderig door de bass drum. Drums inmixen blijf ik het lastigste vinden aan tracks produceren.
 
Ik ben nog eens komen luisteren. Ik let niet op genre, want alle genres boeien mij. Ik let niet op de mix, want een slechte compositie met een steengoede mix blijft een slechte compositie.
Net als bij Synthiaks vind ik deze track bij een 2de luistersessie beter dan de 1ste maal. Maar ook doodjammer want (donkere 80's electro) vocals met een sterke melodielijn hadden deze track naar een veel hoger niveau kunnen tillen. Je kan het, dat is duidelijk. Waarom doe je het dan niet ?
 
Mooi orchestraal maar jammer dat de percussie dan het spreekwoordelijke onderspit delft in de mix. Ik had wel een agressievere kick willen hebben.
 
Wat mij serieus begint op te vallen in vele commentaren is het feit dat er blijkbaar "standaards" bestaan over hoe een mix moet zijn, of hoe hard een kick moet klinken, of hoe een lead moet punchen en wat nog allemaal.
Nou, daar geloof ik niet in. Als iets goed klinkt dan is het omdat het goed is zoals het is. En dit is er zo eentje. Ik heb met veel plezier deze compositie tot het einde beluisterd. Knap gedaan!
 
Kijk hier wordt ik al wat vrolijker van, na de vorige chicago house track etc.
drums vind ik ook te zwak inderdaad, verder een mooie track.
 
Danku danku, ik waardeer alle comments zeer. Ik was heel die contest bijna vergeten, gelukkig ben ik nog op tijd om ook op mijn favorieten te stemmen.

Over die vocals, ja daar ben ik het mee eens maar geloof me, mij wil je niet horen zingen... Mocht iemand zich geroepen voelen voor een samenwerking, helemaal mooi :D
 
Back
Top