Dnomyar - Tees & Eet

in zijn geheel een lekker nummer, met lekkere ritmes. de gladde sounds vind ik wat minder, het begin van de track vind ik erg sterk. toch werken die gladde sounds wel (wanneer ik over mijn smaak heenstap, en me mee laat nemen). op het laatst krijg ik een yazoo gevoel (and i like them...)
erg goed gemaakt, en werkt! (als in heeft een werking, een gevolg, het aktiveert mij...)
 
Die lekkere freaky parts gaan er erg goed in.. mooie sounds en chords.. fijne verassing na het eerste thema en die stilte en pitched pad..
Genoeg variatie ook.. leuke track. :)
 
De mix vind ik echt heel goed, komt er lekker uit allemaal. Persoonlijk vind ik de break na de 2 minuten een beetje vreemd. Complimenten voor de sound!
 
Echt een leuke track! Het bas geluidje vind ik niet zo, maar de rest van de sounds vind ik goed gekozen en die stilte vind ik overigens briljant.. een climax achterstevoren ;)
 
Leuke track, mag iets meer percussieve invulling hebben qua stijl denk ik. Algehele klank is mooi vind ik, maar een beetje kaal dus..
 
Je wil altijd vriendelijk voor elkaar blijven, maar kritiek mag hoop ik ?

Ik kan echt niet ontdekken wat ik hier nu spannend aan moet vinden.
Sorry man.
 
nee, sorry, niet mijn ding juist te veel variatie naar mijn smaak
waardoor het geen 'verhaal' lijkt te hebben.
 
Gaaf dit! Ik moest heel sterk aan Japan of David Sylvian denken.
Nu je het zegt, inderdaad. Ooit toen 'Taking the Veil' uitkwam, las ik een recensie: 'daar poppen spontaan je veters van uit je schoenen'. Ik naar de platenzaak en inderdaad.
Tussen de vele mooie inzendingen dit jaar, is dit HET stuk waarvan mijn veters uit mijn schoenen poppen!!!
Dus uiteraard een welverdiende punt.
 
Back
Top