VL7 - Julia

VL7

Al vintage van mijzelf
Lid sinds
22 januari 2003
Berichten
2.497
Locatie
Nijmegen
Hoi,

Dit nummer heb ik voor mijn vrouw geschreven. Ze is inmiddels, onvrijwillig, compleet ingevoerd in studio's en synthesizermaterie. Ondanks al mijn grillen, nog maar eens ruilen <van synths dan he>, driehonderd keer uitroepen zoals " Ja, maar dan heb ik alles echt compleet" en meer onuitstaanbaar gedrag van mijn kant is ze nog steeds aan mijn zijde:luv:

Het nummer bestaat uit drie delen, de eerste en laatste zijn "haar" thema, het middelste staat voor moeilijke tijden, twijfel, aaaaaarghhhh:(:bekdicht:

De Minimoogsolo laat zien hoe uw mede SF-lid over haar denkt8)

Gebruikte spullen:
Logic X met Eventide plugins
Gem Promega 3
Minimoog 1972
Wavestation SR
Korg M3
Emu Proteus 2000

 
Ik ben zo geen voorstanders van eenvoud, weten de meesten onder jullie ondertussen wel.. Die synth op het einde vond ik thans prachtig. Pink Floyd toestanden.. Je hebt goed je best gedaan, maar 't is toch niet echt mijn ding.. Veel succes ! ;)
 
Hartelijk dank voor de kritiek! Hoewel het een grote eer is met Pink Floyd te worden vergeleken is dat niet mijn bedoeling geweest hoewel het weliswaar mijn grootste voorbeeld is.
Nogmaals dank en iedereen die mee doet: succes!
 
Si parva licet componeris magnis

Si parva licet componeris magnis

Mooi, hoewel de drie stukken voor wat lastig te onderscheiden waren. Maar de liefde voor je lief druipt ervan af :).
:D
Het middenstuk is soms aritmisch en agressief gespeeld maar dat is natuurlijk altijd lastig om te interpreteren of verbeelden
Ik heb er wat irritantjes / dissonanten in gestopt voor een ongemakkelijk gevoel:beard:
 
En de volgende is alweer een relaxte pianotrack tot m'n verrassing.....
Kan me voorstellen dat je vrouw nog steeds je muziekmakerij interessant vindt is als je zulke mooie muziek maakt.
Goed getroffen die verwarring/twijfel (althans voor mij dan)
Kan dit wel waarderen hoor, muziek met kop en staart!
 
Echt heel mooi. De liefde voor je vrouw druipt ervan af.
Mooi moment ook als die strings erbij komen op 3:35. Minimoogsolo is ook knap.
Enkel de eerste twee minuten komt de piano wat zwaar en log over bij me, maar dat verbeterde naarmate de track vorderde.
Een dikke, vette stem voor jou. :D
 
Een verhaal zonder woorden.... en een vleugje Floyd. Zou zelf de finale eens proberen met een dikke Dulfer sax maar mijn stem heb je, Prachtig hoor !
 
Back
Top