idm - Anew

Dave Mech

Ouwe rot
Lid sinds
20 Maart 2011
Berichten
1.360
Zo, op de valreep :). Vorig jaar was erg leuk. Afgelopen december zodanig druk gehad dat ik eigenlijk besloten had om dit jaar over te slaan, maar op de valreep lukt het nog net.

Dit trackje vorig jaar gemaakt. Heb een heftig jaar achter de rug, maar uiteindelijk zijn er veel mooie ontwikkelingen uit voort gekomen. En dan komt er soms qua muziek iets minder duisters uit dan dat ik normaal maak.

Dus hierbij een blij happy liedje om lekker het nieuwe jaar in te dansen. Enjoy!

 
Last edited by a moderator:
Supervet dit, like it a lot!
Dat stuk met die belletjes deed me effe aan Ken Ishi denken.
 
Normaal zou dit dus echt niet mijn muziek zijn,..... maar, m'n voet beweegt mee, en naarmate het nummer vordert wordt ik steeds dieper meegesleurd. Ik vind het zowaar heeeeel erg lekker klinken.

Goede klanken, goed ritme, goede opbouw, gewoon heel goed gedaan. En als het me zo pakt,.... dan moet ik dat ook maar gewoon toegeven.

Punt van mij verdient!
 
Lekkere mellow dancetrack met genoeg afwisseling.
Goeie synthlijntjes ook, produktie ook goed.
Hier is echt aandacht aan besteed dat hoor je eraan af.
Echt een goeie track om op los te gaan, lekker!
 
Op zich lekker loungy, maar ik vind de beat en de rest niet helemaal lekker samenvallen, waardoor ik al snel afhaak.
 
Erg mooie track hooR ! Klinkt alleen niet al te hard uit de speakers hier kan dat kloppen ?
Voor de rest lekker sfeervol, mooi gekozen sounds.. :)
 
Erg tof dit: mooie opbouw met precies genoeg variatie zodat het nummer blijft boeien. Goeie afstemming van alle geluiden ook.
Een heel klein minpuntje: ik vind de hihat die op 1:00 begint ietsjes droog en daardoor wat aanwezig.
 
1v/oct, Ripsaw, man-t en Alk, erg bedankt voor het luisteren, de feedback en positiviteit :)

@ Man-T, ik vrees dat het vooral ligt aan je volume knop ;). Ik moet wel zeggen dat ik niet mee ga in de loudness "war". Ik geloof er niet in, nooit gedaan. Dynamiek hoort bij muziek. Maar ik heb deze track toch redelijk "gemastered" dus qua volume zou ie niet veel zachter moeten klinken dan andere producties :).

Nogmaals dank voor de reacties, en ook veel dank aan de stemmers!!

Ik ga deze week zelf de tyweede helft van de contest luisteren. Ik wil op alles een reactie geven.
 
Back
Top