Lennox - 2014 Year of Analog

Lennox

work in progress
Lid sinds
19 november 2005
Berichten
1.829
Do you remember the lush sound of analog and early 80's drums, synths and samplers?.. lets use them more this year!

2253738893_74f7eacc2f_o.jpg


Bekijk bijlage 2014 Year of Analog.mp3
 
Het is steeds het resultaat dat telt, hoe een track gemaakt wordt doet er niet toe voor me.
Ik zie jongens met een heel synth arsenaal die geen deftig nummer in elkaar kunnen steken, en dan zijn er weer die met enkele vst's en samples een wereldhit scoren dus...

Leuk nummer, heerlijk analoge sound, ik hou er wel van!
 
Het is steeds het resultaat dat telt, hoe een track gemaakt wordt doet er niet toe voor me.
Ik zie jongens met een heel synth arsenaal die geen deftig nummer in elkaar kunnen steken, en dan zijn er weer die met enkele vst's en samples een wereldhit scoren dus...

Leuk nummer, heerlijk analoge sound, ik hou er wel van!

thanks! :okdan:
 
Vind hem lekker klinken, met een aangenaam slow rythm. Aan het begin dacht ik even 'oh nee toch' maar dat bleek slechts intro te zijn.
 
Breathtaking dit.. erg mooie klanken idd en mooie harmonieën daartussen. Subtiele drums maar met heerlijk low-end.. en de accenten op de juiste momenten :)
Wel jammer dat het hele nummer lang in hetzelfde thema blijft hangen... dat had het nog iets spannender kunnen maken.. maar die organische klanken zijn opzich een lust om naar te luisteren natuurlijk :okdan:
 
precies dit dacht ik ook:


Breathtaking dit.. erg mooie klanken idd en mooie harmonieën daartussen. Subtiele drums maar met heerlijk low-end.. en de accenten op de juiste momenten :)
Wel jammer dat het hele nummer lang in hetzelfde thema blijft hangen... dat had het nog iets spannender kunnen maken.. maar die organische klanken zijn opzich een lust om naar te luisteren natuurlijk :okdan:
 
Breathtaking dit.. erg mooie klanken idd en mooie harmonieën daartussen. Subtiele drums maar met heerlijk low-end.. en de accenten op de juiste momenten :)
Wel jammer dat het hele nummer lang in hetzelfde thema blijft hangen... dat had het nog iets spannender kunnen maken.. maar die organische klanken zijn opzich een lust om naar te luisteren natuurlijk :okdan:

khoor geen moog [lennox'-]
haha
denkyamaha string ie int beging cs??
:eureka:

mooi hoor maak eens een uur lang ziets heeft de wereld behoefte aan ..rush rush
:engel:
 
Ik ben een liefhebber van analoog, dus dat geeft je al een streepje voor dan he ;)

Verder fijn nummer.. heb er met plezier naar geluisterd.
 
Lekker relaxed te beluisteren :)
 
Back
Top