Carbon14 - mooD

op zich een lekker rustig muziekje, zit wel goed in elkaar.. maar als ik er naar luister hinken mijn hersens op 2 gedachten, aan de ene kant lekker chill, aan de andere kant word ik nerveus van de bekkens.

mist qua produktie best veel hoog btw.
 
Lekker chill. Verwacht op een gegeven moment wel dat er een lekkere beat losbarst, maar gebeurt niet echt (wel wat met bass halverwege, maar dat is veel te laat). Kortom, veel meer opbouwen nog, haal er meer uit. Lead in intro duurt te lang. Sound valt niet goed in de mix.
 
Klinkt lekker !
Persoonlijk zou een een D&B / Jungle Beat eronder het geheel nog lekkerder maken :biertje:
 
ik vind het wel chill maar zou die lead brass wat minder scherp maken want die knettert er wel in (voor mijn oren althans) een rondere klank zoals zo'n typische loungefluit of een zachte synth lead zou ik er er wel eens bij willen horen.
 
Bedankt voor de reakties allemaal. :okdan:

Deze track heb ik gemaakt voordat ik switchte van PC naar Mac. Helaas is daarbij dit project verloren gegaan.... foutje, bedankt..
Ik was van plan om hem nog wat op te frissen, het liefst met een echte trompet. Misschien dat ik hem nog eens opnieuw maak. Dan zal ik zeker deze tips menemen!
 
Back
Top