JJE - Things Changes

Etienne

JJE
Lid sinds
4 januari 2007
Berichten
28
Morguh!:doei: Enjoy and good luck to everyone! :)

 
ik zou nog ff een vocal(sampletje) erin zetten en je hebt muziek die het denk ik heeeel erg goed doet in het uitgaansleven
(het is iig stukken beter als wat ze hier draaien, maar toch denk ik dat het wel erin zou passen.)

nice one
 
ik zou nog ff een vocal(sampletje) erin zetten en je hebt muziek die het denk ik heeeel erg goed doet in het uitgaansleven
(het is iig stukken beter als wat ze hier draaien, maar toch denk ik dat het wel erin zou passen.)

nice one

Thnx man voor je mening! :okdan: Toch nog iemand die een reactie plaatst, haha! :engel:
 
Deze is de Synthforum-Contest-Mixdown-Referentie :halleluja

Qua musik vind ik em niet al te boeiend - maar dat heeft niet te bedoelen dat het geen succes kan worden. Met een pittige kenmerk of onverwachte dingen zal ik em gewoon leuker vinden.
 
Deze is de Synthforum-Contest-Mixdown-Referentie :halleluja

Qua musik vind ik em niet al te boeiend - maar dat heeft niet te bedoelen dat het geen succes kan worden. Met een pittige kenmerk of onverwachte dingen zal ik em gewoon leuker vinden.

WTF? Nog een reactie! :D

Tenk joe verrie mutsj! :mega:
 
Klinkt zeker heel goed.
Maar heeft denk ik iets meer afwisseling nodig . Alhoewel ik dat ook vaak niet hoor bij de "grote" jongens .

Ga zo door :biertje:

Greetz TFC
 
Dank voor de reacties/feedback! Neem het allemaal sowieso mee in mijn volgende producties! :okdan:
 
Niiice!
Tof geproduced!
Muzikaal ok. Niet mijn stijl van dansmuziek, maar zeker niet slecht.
 
Heel slick (wat steriel, alleen digitaal?) maar zeker catchy. Je hebt je qua opbouw van het nummer helemaal gericht om het ook live op plaat te kunnen draaien volgens mij. het toepassen van de limmiter op deze manier vind ik wel leuk, het help zeker mee aan het trance gevoel. Niet zo heel vernieuwend qua tunes en toegepaste technieken maar wel heel goed geproduceerd.

Cheers! :mega:
 
Thnx man voor je feedback! :okdan:

Succes iedereen met stemmen en alvast thnx voor de support! :)
 
Beter:

Goede volle beat en productie

Minder:

Melodisch weinig interessant, er ontbreekt een echte "theme" in de vorm van een herkenbaar motief oid.
 
Back
Top