Deel hier je idioot verlanglijstje

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
9.804
Locatie
Streek rond Herentals - België
Hebben jullie ook spullen die je wil ookal zegt je verstand dat je ze niet wil?

1) Ik wil een setje nette yamaha ns10’s. Voor de look. Ze klinken slecht, zijn passief dus toe aan een versterker en ik heb er geen plek voor. Toch wil ik ze. Ik heb ze nog niet gekocht en hoop t ook niet te doen
2) moog grandmother. Klinkt prima ziet er goed uit. Maar ik geloof niet in nieuwe moog. Ik lees teveel dingen die stuk gaan. Toch staat ie nog steeds in mijn zoek instellingen op MP en 2ehands

Nog iemand?
 
Ik wil nog steeds (maar dus ook eigenlijk niet) een rode Fender Stratocaster met een rosewood fretboard. Voor geen andere reden dan omdat Roland Orzabal van Tears for Fears die ook heeft. Maar dan een linkshandige vanwege mijn toestand.

1715112867645.png
 
Na zojuist te hebben ontdekt hier op het forum: ALT :luv:
Alleen een te hoog prijskaartje kan me nog tegenhouden.
 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
IK heb het niet nodig en heb geen plek meer en ik zit wel aan de max van wat ik aankan kwa hardware... maarrr....

Motorsynth, GR mega en Moog One

:D
 
Nee precies Nap alleen de prijs kan dat nog worden natuurlijk. Dus werkelijk laat die 22 mei maar komen :D
 
Korg MS30

aanslaggevoelig, polyfoon en 3 oscs per stem

Dat lijkt me wel wat.
 
2) moog grandmother. Klinkt prima ziet er goed uit. Maar ik geloof niet in nieuwe moog. Ik lees teveel dingen die stuk gaan. Toch staat ie nog steeds in mijn zoek instellingen op MP en 2ehands
onzin joh gewoon kopen dat ding of matriarchje
 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
Emerson Moog Modular System
Minimoog
Vintage Analoge Computer
ARP 2600
Buchla Easel
EMS VCS3
 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
onzin joh gewoon kopen dat ding of matriarchje
Nou inderdaad. Ik ken uit mijn eigen omgeving, inclusief mijn eigen acquisities, letterlijk 0 verhalen over falende Moogs, en er zijn daar toch heel wat moderne Moogs in omloop.
 
Emerson Moog Modular System
Minimoog
Vintage Analoge Computer
ARP 2600
Buchla Easel
EMS VCS3
Kijk, dat is een ambitieus lijstje. Hoeveel hypotheken kun je nog afsluiten? :D
 
Nou inderdaad. Ik ken uit mijn eigen omgeving, inclusief mijn eigen acquisities, letterlijk 0 verhalen over falende Moogs, en er zijn daar toch heel wat moderne Moogs in omloop.
ik ken 6 verhalen waarvan 3 ik zelf.
 
Doe mij maar een compleet Roland system 700 Modular, dus de 6 blokken met keyboard en een Movement Systems Drum System 2 (MCS-2) a.u.b.
 
een Fiat Multipla om mijn gear me te vervoeren??
 
Korg PS-3300 Mk 2
Prophet VS
Roland Jupiter 6
maar ik denk dat deze keer mijn verstand gaat winnen.

P.S. Van falende Moogs (4) heb ik geen last en in mijn omgeving ken ik alleen een Moog 55, waarvan enkele modules weer aan wat onderhoud toe zijn.
 
Back
Top