eenvoudige synth met meerdere parts en sequencer

Mede door dit filmpje heb ik een electribe 2 aangeschaft..wil je er alles uithalen,,dan heb je toch een behoorlijke leercurve. Eigenlijk hoop ik al een tijdje op de opvolger. Electribe 3. Maar ben bang dat dit nog een tijd gaat duren.
Wel heb je natuurlijk 16 sequencer sporen ter beschikking.
Wow.. ik was me niet bewust dat dit mensen hiermee tot GAS aan zet.. maar eerlijk is eerlijk.. een EMX is niet bepaald eenvoudiger.. Ik ben hier wel redelijk ver gegaan met the motioncontrol via de steps proggen.. Op Elektron werkt dat zoveel makkelijker.. maar niet iedereen duikt er zo diep in.. of wil er zo diep in duiken.
Die MC707 is ook interessant.. Heb ik ook. Ik vind de Circuit lekkerder werken.. super intuïtief qua sequencer.. alleen wat beperkt qua aantal tracks.. maar met wat andere grooveboxen, minder een probleem wellicht..
 
Neem zeker geen Elektron zoals ze hierboven schrijven, die leren zeker niet vlot aan.

Ik zie mezelf allesbehalve slim, maar als er iets makkelijk en intuïtief is om mee te (leren) werken dan is het wat mij betreft echt Elektron dat boven alles uitsteekt.
 
Zijn er hier mensen die de Roland sh4d hebben en kunnen vertellen of hij vlot aanleert, zoals bv. de roland tr8s? :doei:
 
Back
Top