• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Arturia software te koop

Prijs
1 Euro
Conditie
Nieuw

Elektrocutie

Ingeburgerd
Lid sinds
31 december 2019
Berichten
78
Locatie
Belgie
Wegens inkrimping van mijn software arsenaal door teveel GAS en te weinig echt bezig zijn met muziek te maken doe ik in eerste instantie 2 van mijn Arturia licenties weg. Het leuke van deze licenties is dat je deze op 5 machines mag installeren. Ik zet ze eerst even hier alvorens ze op Knobcloud gaan.
  • V collection 9: De laatste versie van hun super bekende VST instrumenten set. Marktprijs momenteel is 599€. Ik verkoop mijn licentie voor 500€ rond, 99€ in je zak.
  • FX collection 4: De laatste versie van hun effectenbundel. Momenteel is er een actie met al een verlaagde prijs van 299€. Ik verkoop mijn licentie voor 250€ rond, 45€ in je zak.
  • Pigments 4 + sound banks: De welbekende software synth met enkele bijkomende sound banks. Nieuwprijzen: Pigments: 199€, Wavelenths bundle: 90€, Spectrum sound pack: 50€. Ik verkoop deze samen voor 199€, 140€ in je zak, de sound banks zijn dus +- gratis er bij :)

Overdracht licenties na betaling: via Arturia of rechtstreeks afhankelijk of ik ze zelf kan "unregisteren" van mijn account ofdat het via support moet gaan. Ik verkies Paypal voor koper en verkoper bescherming.
 
  • V collection 9: De laatste versie van hun super bekende VST instrumenten set. -> 400€
  • FX collection 4: De laatste versie van hun effectenbundel. Voordeelactie gedaan -> bij mij mag ie nog altijd weg voor 250€
  • Pigments 4 + sound banks: De welbekende software synth met enkele bijkomende sound banks. -> 150€
 
  • V collection 9: De laatste versie van hun super bekende VST instrumenten set. -> 400€ -> 375€
  • FX collection 4: De laatste versie van hun effectenbundel. Voordeelactie gedaan -> bij mij mag ie nog altijd weg voor 250€ -> 225€
  • Pigments 4 + sound banks: De welbekende software synth met enkele bijkomende sound banks. -> VERKOCHT :)
 
Back
Top