• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Tk Arturia Pigments 3 / u-he Zebra 2 en Hive 2 / UVI Falcon 2.5 + Thorus + Sparkverb + Relayer + Orchestral Suite + soundsets

Prijs
1 Euro
Conditie
Nieuw

AGFS

Ingeburgerd
Lid sinds
31 januari 2009
Berichten
47
Ik verkoop de volgende software licenties:

Arturia Pigments 3 EUR 125,- (Let op: Je krijgt er gratis mijn licentie van Rev PLATE-140 bij!)

u-he Zebra 2 EUR 140,-

u-he Hive 2 EUR 100,-

De volgende UVI licenties verkoop ik gebundeld (dus als een vast totaalpakket):

UVI Falcon 2.5 - Creative Hybrid Instrument
UVI Thorus - Polyphase Modulator
UVI Sparkverb - Algorithmic Reverb, Redefined
UVI Relayer - Precision Creative Delay
UVI Orchestral Suite - Essential Symphonic Orchestra
UVI Spectre soundset for UVI Falcon - Electronic visions for Falcon
UVI Analog Motion soundset for UVI Falcon - Vintage explorations for Falcon
UVI SweepMachine - Noise and Sweep Designer
UVI Xtreme FX - Sound Effect and Foley Library

Prijs: EUR 300,- (De EUR 50,- license transfer die iLOK in rekening brengt neem ik voor mijn rekening.)

NB: Om de UVI-licenties op jouw naam te krijgen, heb je twee accounts nodig: een iLOK account en een UVI account.
Mocht je (een van) deze accounts nog niet hebben, dan kun je die gratis aanmaken via de websites van iLOK en UVI.

(Je hebt overigens GEEN fysieke hardware iLOK dongle nodig. Mag wel, hoeft niet: "Since March 25, 2014, UVI licenses can be activated on up to 3 locations simultaneously (any combination of machines and iLok dongles), via the application iLok License Manager which is automatically installed with any UVI Software." )

*******
In alle gevallen betreft het officiele, legale, commerciele en volledige (full) software licenties.
Dus geen illegale kopieen, studenten- of educatieve-versies, NFR (not for resale) of demo versies.
*******
 
Back
Top