Flitskoopjes: alle snelle deals van synths & gear

1600 ipv 2300
Pulsar 23 erg leuke korting, tijdelijk. Ook bij Perfect Circuit zag ik.
 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
Goede tip van die Pulsar.

Bij soundofyou.eu, ook gevestigd in het oosten, zelfs nog een paar tientjes goedkoper.
 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
Ahah, OK - good to know. Wat zijn dan scherpere prijzen, of, over welke kortingspercentages spreek je dan in de betere aanbiedingen?
Als je korting geeft over een opgeblazen prijs is het niet echt een korting he :)
Bijna alle webshops zitten op dit moment rond de 11k voor een One 16v, dus dat zij 14k rekenen is niet realistisch.

Tis iets van 5-6% korting op de gangbare prijs. Niet slecht, maar ook niet echt "serieus".
 
Ahah, OK - good to know. Wat zijn dan scherpere prijzen, of, over welke kortingspercentages spreek je dan in de betere aanbiedingen?

Hangt er van af...ik vergelijk meestal de netto prijs met andere winkels zonder rekenening te houden met de (soms ingebeelde) adviesprijs.
 
Hangt er van af...ik vergelijk meestal de netto prijs met andere winkels zonder rekenening te houden met de (soms ingebeelde) adviesprijs.
Ja, inderdaad: de consument misleiden is "een ding" :)
 
opgeblazen prijs
Olalala, jazeker... ik zag toevallig dat Bax voor - om maar eens wat te noemen - bijv. de Yamaha Reface CP inmiddels door de EU400 heengestoten is, paar dagen terug dacht ik 402, inmiddels 406...
daar met zo'n felbegeerde kortingscode kopen voelt niet echt als een koopje 8o)

(winkel(s) elders nog ruim onder de 400)
 
dondersmooi ding, ik ben benieuwd wat je ermee maakt! het ARP patchbook is als pdf her en der online te vinden met inspiratie-patches. and if all else fails: R2D2 sounds :mega:
 
In t boek staat een patch die maakte hoe back to nature van fad gadget tot stand kwam qua in en outro. Een beestenboel! Waanzinnig
 
Leuke kortingen bij Universal Audio. Met deze code kan je bijvoorbeeld gratis de Helios preamp oppikken: ALLSTAR50
 
Back
Top