Behringer beschimpen of ophemelen en aanverwante discussies

Ik ben voor behringminderen inmiddels.
Daar is ook een oplossing voor.

De Beringer reducer.

csm_reducer_abroller_bf658f2d0a-636692467.png
 
Haha nou dat lijkt me ook zonde
ik zit de afgelopen 3 dagen vooral weer met de Behringer set te rommelen
 
Ik was recent te gast bij iemand die na het spelen met mijn vc340 ook een kocht. Ik verkocht de mijne wat later want het ding deed vreemd en ik had geen vertrouwen meer, en dan is de regel hier: out it goes, EN ZEKER SNEL binnen garantie periode, tenzij vintage: vintage krijgt wat meer krediet. Op bezoek speelde hij met de vc340 en er bleek een fader issue. Wat ben ik blij dat ik een paar maanden terug geen vc340 kocht opnieuw, want mijn 1e indruk kwam terug als een deja vu.
 
Haha ja ik doe dat ook 1 buro 1 key statief. Wat past past en anders samplen en in de ruil/verkoop
 
Ik heb een aantal dagen geleden besloten om de nieuw van Behringer draad niet meer te volgen.

Heb zelf nu 5 producten een euro power supply, Go case, kobol, neutron..cp3a-m..

Opeens kreeg ik een gevoel van het is wel mooi geweest..

Bedoel het gaat een beetje te ver op een gegeven moment. Prima als ze nog 10 toffe clones maken, liefst een top eigen ontwerp. Maar kun je voorstellen als het op dit tempo nog 5 jaar doorgaat?

Ik ben voor behringminderen inmiddels.

Verder geen oordeel over het kopen ervan ik snap het helemaal. En ik krijg alleen maar zeer lage aanbiedingen voor mn set dus die hou ik gewoon waarschijnlijk ook.
Luxe problemen weer :D
 
Ik begin trouwens ook een beetje verbehringerd te raken. Ik ga denk ik maar het BIBO principe hanteren hier, 'Behringer in, Behringer out.'

Vandaag een (2e hands) VC340 binnengekregen.. Dit kan zo niet langer.
Een interventie dringt zich op. Dit houdt immers niet op. Niet vanzelf.
 
Ik begin trouwens ook een beetje verbehringerd te raken. Ik ga denk ik maar het BIBO principe hanteren hier, 'Behringer in, Behringer out.'

Vandaag een (2e hands) VC340 binnengekregen.. Dit kan zo niet langer.
Zijn er wel toestellen die zijn blijven plakken id studio ? Of zijn ze allemaal vertrokken ??
 
Er zijn maar 1 synth die ik absoluut niet kwijt wil, dat is de Novation Nova 2 keys. Ik heb er daar 2 van dus het kan zijn dat er toch een weggaat ooit.

Dit is de enige synth waarbij ik veel van zijn klanken niet met software maken kan. De rest van wat ik heb heeft deze unieke eigenschap niet en is dus eigenlijk redundant / overbodig.

Daarnaast vind ik het ding het lekkerste keyboard hebben van alle synths die ik heb (gehad) dus om die reden hou ik hem ook.

Er staat hier wel meer dan dat alleen maar ik zou het niet missen als ik t weg zou doen.
 
Trap hier niet in mensen, dit is typisch maskeergedrag. Zie je zo vaak bij zwaar behrslaafden. Collocatie wordt voorbereid.
 
We zijn je vrienden demian, we doen dit om je te helpen. Vergeet dat niet.

Plant, huisdier, relatie, Behringer synth. Dat wordt de volgorde waarin we jou, met professionele hulp, opnieuw gaan leren verantwoordelijkheden dragen en limieten te stellen.
 
Back
Top