Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

als iemand nog een bax code heeft PM me please, heb er wel wat voor over!
 
7.5% bij bax dit weekend

Pak nu je voordeel met onze exclusieve korting: van 19 t/m 22 april ontvang je 7,5% korting op het hele assortiment, bij een besteding vanaf €200,- Vul tijdens het bestelproces de code KA244 in. Vervolgens wordt de korting automatisch toegepast! Plaats dus nu je bestelling en profiteer!
 
Da’s weer even een tijd geleden!
Ondanks alle frustraties die ik heb gehad met Bax blijft het toch een winkel met redelijke voorraad (minder goed dan vroeger), vaak goede prijzen en je hebt het lekker snel in huis.
 
niet direct een code maar kun je via dit wel krijgen bij klundert:

Op woensdagavond 24 april a.s. organiseren we een Arturia AstroLab 61 demo
Schrijf je jezelf in voor de demoavond? Dan krijg je een unieke kortingscode waarmee je 10% extra korting krijgt op álle Arturia producten.
 
7.5% bij bax dit weekend

Pak nu je voordeel met onze exclusieve korting: van 19 t/m 22 april ontvang je 7,5% korting op het hele assortiment, bij een besteding vanaf €200,- Vul tijdens het bestelproces de code KA244 in. Vervolgens wordt de korting automatisch toegepast! Plaats dus nu je bestelling en profiteer!
Idem had ik hem ook. Gebruik kortingscode KA244 in je winkelwagen.
Van af vandaag 7,5% korting bij besteding vanaf € 200.
 
Ondanks alle frustraties die ik heb gehad met Bax blijft het toch een winkel met redelijke voorraad (minder goed dan vroeger), vaak goede prijzen en je hebt het lekker snel in huis.

Gebruik kortingscode KA244 in je winkelwagen.
Van af vandaag 7,5% korting bij besteding vanaf € 200.

Nou, bij BAX lukt die 'besteding vanaf' wel heel makkelijk... :D

'n Week of wat terug was de (om eens wat te noemen) Yamaha Reface CP net een paar Euro door de 400 gestoten (402 meen ik),maar is nu inmiddels 463!

Terwijl een Marktplaats-Bax-advertentie van vandaag, 20 april, trouwens al genoeg de kroon spande met 435... die adv. linkt je doodleuk door naar die absurde 463.

(Bij Thomann nog 399). Nou Bax, zo is het makkelijk om korting te geven. Doorzichtig, zielig, ja wat is het beste woord ervoor... 8o)

Dit soort praktijken onderhand beter op z'n plaats in deze thread hier :okdan: :

Oplichtertje moeilijk maken, wie doet er mee?​

 
Laatst gewijzigd:
Nou, bij BAX lukt die 'besteding vanaf' wel heel makkelijk... :D

'n Week of wat terug was de (om eens wat te noemen) Yamaha Reface CP net een paar Euro door de 400 gestoten (402 meen ik),maar is nu inmiddels 463!

Terwijl een Marktplaats-Bax-advertentie van vandaag, 20 april, trouwens al genoeg de kroon spande met 435... die adv. linkt je doodleuk door naar die absurde 463.

(Bij Thomann nog 399). Nou Bax, zo is het makkelijk om korting te geven. Doorzichtig, zielig, ja wat is het beste woord ervoor... 8o)

Dit soort praktijken onderhand beter op z'n plaats in deze thread hier :okdan: :

Oplichtertje moeilijk maken, wie doet er mee?​

Prijzen bij Bax schommelen sowieso. Kwestie van in de gaten houden en kopen zodra de prijs laag is. Vaak genoeg goede deals op die manier bij Bax (beter dan bij andere winkels vind ik).
 
  • Duimpje
Duimpjes: pip
Prijzen bij Bax schommelen sowieso. Kwestie van in de gaten houden en kopen zodra de prijs laag is. Vaak genoeg goede deals op die manier bij Bax (beter dan bij andere winkels vind ik).
Check. :okdan:
Ja, wat fluctuaties begrijpelijk, maar dit voorbeeld wel een beetje absurd. 8o)

Je hoort me trouwens niet zeggen dat die prijssprong net wel in sync loopt met kortingsweekend, want dat zou een complettheorie zijn. ;)
 
Ze schijnen wel alles bij te houden wat je er ooit gekocht hebt.
Zo heb ik ook wel dingen gekocht tegen het volle pond.
Maar als dat de gerust stelling is voor een goede garantie dan heb ik er dat graag voor over.
En wat betreft serieus kijken en dan kopen dan doen ze er ook niet moeilijk over (binnen voor mij kort termijn)
mocht je weer je geld er weer voor terug willen hebben omdat het toch tegen valt.
Bij andere zaken kan dat wel eens meer tegenvallen.
 
Maar als dat de gerust stelling is voor een goede garantie dan heb ik er dat graag voor over.
En wat betreft serieus kijken en dan kopen dan doen ze er ook niet moeilijk over (binnen voor mij kort termijn)
mocht je weer je geld er weer voor terug willen hebben omdat het toch tegen valt.
Bij andere zaken kan dat wel eens meer tegenvallen.

Nou, 't is weekend, dat niet besteden aan Bax-bashing, maar in die opzichten hier dan juist toch weer minder goede ervaringen.

Onnodige interne miscommunicatie, gedoe met refund na levering product-met-productiefout (de unrealistische beschikbaar-datum-aankondigingen laat ik dan nog even buiten beschouwing).

Met andere woorden, ik vind ze er niet meteen positief uitspringen qua kordate probleemafhandeling. Zo iedereen weer net andere ervaringen.
 
Check. :okdan:
Ja, wat fluctuaties begrijpelijk, maar dit voorbeeld wel een beetje absurd. 8o)

Je hoort me trouwens niet zeggen dat die prijssprong net wel in sync loopt met kortingsweekend, want dat zou een complettheorie zijn. ;)
Heb er vaker wisseling op een dag of binnen paar dagen gezien. Ook richting een lagere prijs. Geen idee hoe het systeem daar werkt, maar heb met bstocks bij Bax flink wat geld bespaard. En de bstocks waren allemaal in nieuw staat. Zelfs de doos die wat schade zou hebben was vaak amper tot niet beschadigd.
 
Onnodige interne miscommunicatie, gedoe met refund na levering product-met-productiefout.
Zo zag ik dat ze zelfs kassa medewerkers hadden van vijftien jaar. Ik vind dit niet zo erg als ze hun werk maar goed doen wat ze wel deden..
Het zal wel om de goedkoopte zijn dat ze dat doen. In een middelgrote stad in een agrarisch gebied zijn er altijd wel mensen te vinden die er willen werken.
 
Nou ja, iedere kortingscode gevolgd door 10 posts over wat men wel of niet van Bax of welke winkel dan ook vindt is gewoon offtopic en storend. Het is niet dat we geen 'bax dienstverlening' draad hebben daarvoor toch?
 
Back
Top