Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Ik zoek ook nog een korting voor bax aub.

Trouwens wisten jullie dat als je Bax music club aanzet in je account dat je spaart voor gear!? ik heb in 2023 36 bestellingen gedaan dus had nu zeker deze:
kunnen hebben. Maar ja ik wist het niet... ben al jaren klant. Ben nu lid per vandaag haha
Bekijk bijlage 3845514
Ik wist het, maar geeeen idee hoe je dat instelt; site is ook beroerd met informatie erover.. (althans, tot een tijd geleden, daarna niet meer gecheckt)
 
Het is niet zozeer marketing. Het is vooral dat je met iets anders betaald (eg: privacy, tracking, advertenties, etc).

[/zuurpruim-modus] 😁
Heb je Brave browser? Ik internet weer alsof het 2001 is (althans dat denk ik)
 
Ik heb die DT770 Pro idd, en een tuning pedaal en een rookmachine.

Allemaal van mijn Bax coins :P Ze tracken me maar raak voor een knaak, dat interesseert me echt geen h*l.
 
Laatst gewijzigd:
Heb je Brave browser? Ik internet weer alsof het 2001 is (althans dat denk ik)
Yup, ik gebruik die ook sinds het uit is. Ben er wel tevreden over. Op mobiel ben ik echter weer terug naar Safari gegaan. Werkt daar toch iets beter en is sinds een paar jaar ook steeds meer privacy-vriendelijk 👍

Enfin, terug naar kortingscodes 😁
 
Bij Bax is het verschil tussen nieuw en b stock ook minimaal geworden
Dat wisselt heel erg. Verspringt ook soms ineens of zie je bstock in betere staat met meer korting dan een andere in mindere staat. Het is geluk hebben en snel handelen als de actie goed is.
 
  • Duimpje
Duimpjes: pip
Bij Bax is het verschil tussen nieuw en b stock ook minimaal geworden
Ik had vorige week nog een Komplete S61 Mk3 voor 110eu minder dan een nieuwe en het enige dat ontbrak waren de quickstart manual en registratiekaart (wat ik heb opgelost met de Kundendienst van NI). Idd een kwestie van opletten en beetje mazzel hebben.
 
  • Duimpje
Duimpjes: pip
Ik had gisteren mijn matrix 6 aan met de grote controller erbij.No OB, thx, I'm good :D
 
Is er nog iemand met een 10% code voor Bax, en die hem eventueel wil ruilen voor bv een kratje bier😃
Helaas heb alleen een 5% code, Zit nog een beetje te twijfelen om iets te bestellen.
 
Dat wisselt heel erg. Verspringt ook soms ineens of zie je bstock in betere staat met meer korting dan een andere in mindere staat. Het is geluk hebben en snel handelen als de actie goed is

Kan wel code gebruiken aub :engel:
 
Ik ben wel benieuwd of die 10% codes überhaupt nog verzonden worden door Bax?

In januari had ik er nog 1, die heb ik hier aan een forumlid gegeven omdat ik op dat moment niets wilde kopen.

Jammer voor me dat ik enkele weken later het SSL bus+ virus heb gekregen, maar gelukkig ben ik geduldig dus komt er vast weer een keer 10% korting voorbij :D
 
Volgens mij is de korting kraan dicht bij bax.

Ik heb in 2023 36 bestellingen gedaan en niet eens een korting code op m’n verjaardag gekregen.

Ze hebben nu b-stock stapel korting om van hun vooraad af te komen.

Hun huidige voorraad is niet up to date.
 
Back
Top