Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Hier twee kortingscodes voor D16 Plugins... leuke meug! 10j geleden waren deze (gekraakt) al wat ik gebruikte. Onlangs heb ik de cirkel rond gemaakt en braafjes heel hun set gekocht :engel:

Deze zijn waarschijnlijk maar voor éénmalig gebruik dus first come, first served ;)
 

Attachments

  • Screenshot 2024-02-10 at 15.06.48.png
    Screenshot 2024-02-10 at 15.06.48.png
    259,6 KB · Bekeken: 44
10euro korting bij Music Store Professional met deze code:
CAT24INT

Kortingscode is hoofdlettergevoelig en:
Valid with orders from 150€ | Expiration date is 18.02.2024 | Only one code per customer |
Not combinable with other promotion codes | Does not apply to our Online Gift Certificates
 
Mocht iemand een 10% code hebben en er niets mee doen dan zou ik m graag gebruiken! Graag via pb
Mocht iemand nog een 10% code hebben dan zou je me daar Erg blij mee maken :D
Scheelt nogal op een SSL Bus+ namelijk..
 
Laatst gewijzigd:
mja de vriendschap is vast voorbij dan...
Ik heb zelfs geen idee wanneer bax denkt dat ik jarig ben, maar ik weet wel zeker dat 't niet op mijn verjaardag is, maar vast enkele weken na t ingeven vd datum op hun website :engel:
 
Nee die staat nog op de vervolgverlanglijst :D
Haha ja snap ik. Ik heb de fusion al een paar jaar nu en blijft mooi apparaat. Bus+ staat ook nog wel op mijn lijstje voor ooit. Ben benieuwd of ssl nog met meer van dit soort producten komt. Prijs/kwaliteit is top.
 
Haha ja snap ik. Ik heb de fusion al een paar jaar nu en blijft mooi apparaat. Bus+ staat ook nog wel op mijn lijstje voor ooit. Ben benieuwd of ssl nog met meer van dit soort producten komt. Prijs/kwaliteit is top.

Ja de fusion lijkt me ook een mooi apparaat.
Ik ben nu wat meer bezig met Mixing en hoop met de bus+ een breed inzetbare compressor te kopen ipv meerdere verschillende.

Waar gebruik jij de Fusion voor? En zo te lezen erg tevreden over de bouwkwaliteit?

SSL heeft overigens wel net wat nieuwe preamps uitgebracht, maar die heb ik nog niet goed bekeken.
 
Ja de fusion lijkt me ook een mooi apparaat.
Ik ben nu wat meer bezig met Mixing en hoop met de bus+ een breed inzetbare compressor te kopen ipv meerdere verschillende.

Waar gebruik jij de Fusion voor? En zo te lezen erg tevreden over de bouwkwaliteit?

SSL heeft overigens wel net wat nieuwe preamps uitgebracht, maar die heb ik nog niet goed bekeken.
Ja dan zit je met de bus+ echt wel goed lijkt mij.
ik heb de fusion eigenlijk altijd op de master. Geeft toch altijd soort laatste touch aan het geheel. Ook als het erna nog gemasterd wordt haal ik de Premaster nog door de fusion. Het is gewoon onderdeel van ‘mijn’ sound. Bouwkwaliteit is zeker goed. Niks op aan te merken.
 
Ja dan zit je met de bus+ echt wel goed lijkt mij.
ik heb de fusion eigenlijk altijd op de master. Geeft toch altijd soort laatste touch aan het geheel. Ook als het erna nog gemasterd wordt haal ik de Premaster nog door de fusion. Het is gewoon onderdeel van ‘mijn’ sound. Bouwkwaliteit is zeker goed. Niks op aan te merken.
Goed om te horen!
 
Ik zoek ook nog een korting voor bax aub.

Trouwens wisten jullie dat als je Bax music club aanzet in je account dat je spaart voor gear!? ik heb in 2023 36 bestellingen gedaan dus had nu zeker deze:
kunnen hebben. Maar ja ik wist het niet... ben al jaren klant. Ben nu lid per vandaag haha
Screenshot 2024-02-20 at 13.02.25.png
 
Ik zoek ook nog een korting voor bax aub.

Trouwens wisten jullie dat als je Bax music club aanzet in je account dat je spaart voor gear!? ik heb in 2023 36 bestellingen gedaan dus had nu zeker deze:
kunnen hebben. Maar ja ik wist het niet... ben al jaren klant. Ben nu lid per vandaag haha
Bekijk bijlage 3845514
Wel gek dat de club niet beschikbaar is op mobile, of wanneer je een browser gebruikt die ‘ons geen cookies laat opslaan’ (aka elke moderne browser). Lol. Laat maar zitten dus.
 
Uhm nou ik gebruik brave en dat is een sterke browser tegen onzin..
Maar ik ben ook niet zo van die marketing shizzle maar goed in retrospect had ik dus wel een extra set monitors of een headphone kunnen hebben voor mn klandizie.
 
Uhm nou ik gebruik brave en dat is een sterke browser tegen onzin..
Maar ik ben ook niet zo van die marketing shizzle maar goed in retrospect had ik dus wel een extra set monitors of een headphone kunnen hebben voor mn klandizie.
Het is niet zozeer marketing. Het is vooral dat je met iets anders betaald (eg: privacy, tracking, advertenties, etc).

[/zuurpruim-modus] 😁
 
Back
Top