Vuvuzela

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnDoe21

Gedeactiveerd account
Lid sinds
15 juni 2006
Berichten
5.920
Met welke synth kan ik het geluid van een Vuvuzela maken? :D
 
S- / Z- serie van Akai, A-serie van Yamaha, SP-serie van Roland,... ;)
 
Die "Vuvufluit" mag dan wel een "instrument" zijn, ik hoop dat er snel een verbod komt op het gebruik in voetbalstadia.(al ben ik geen voetbal liefhebber) Straks waait het gebruik van die onwaarschijnlijk irriterende toeter over naar concerthallen en festivalweides en is het hek helemaal van de dam. Waarom geen doedelzakken, dwars-en blokfluiten, bugel, fagotten en jachthoorns ? Toch alternatieven zat ?
 
ik wil deze vuvuzela wel hebben
:)
 
En natuurlijk heeft iedereen een lama in z'n schuurtje staan.
Ik alleen een bronstige eland.
En daar ben ik heel lief tegen.
Dus geen scherpe dingen in mijn eland!
En ik zal blij zijn als dat wk gebeuren over is, wat een sneu gebeuren zeg. Alsof je met het wk legitiem iets doms en oranjes aan kan trekken en dan door de stad kan gaan lopen.
Drie woorden heb ik daar voor:

Om te janken.
 
Zie jij hier ook een ritme in?

Zie jij hier ook een ritme in?

V O E T B A L V O E T B A L V O E T B A L V O E T B A L V O E T B A L V O E T B A L V O E T B A L V O E T B A L V O E T B A L V O E T B A L V O E T B A L V O E T B A L V O E T B A L V O E T B A L V O E T B A L V O E T B A L V O E T B A L V O E T B A L V O E T B A L V O E T B A L V O E T B A L V O E T B A L V O E T B A L V O E T B A L V O E T B A L V O E T B A L V O E T B A L V O E T B A L V O E T B A L V O E T B A L V O E T B A L V O E T B A L


:D
 
Stou je maag vol bij een slechte chinees en na een paar uurtjes kun je beginnen met samplen :D
 
echte synthesisten houden niet van voetbal... want schapen kunnen geen synths bespelen nutuulk...

The_KLF_-_Why_Sheep%3F.jpg
 
Dender op met K*Ttoeter, word er helemaal leip van.

:mega:

S- / Z- serie van Akai, A-serie van Yamaha, SP-serie van Roland,... ;)

Ah okee en welke preset dan?

. Waarom geen doedelzakken, dwars-en blokfluiten, bugel, fagotten en jachthoorns ? Toch alternatieven zat ?

Pfff die instrumenten net als de Vuvuzela gaat net zo vervelen denk k....

Je kunt er natuurlijk 1 kopen en samplen :)

Nee

Steek een lama iets scherps en te groots in zijn anus en druk op record.

Of moest het echt synthese zijn?

Ja.

En natuurlijk heeft iedereen een lama in z'n schuurtje staan.
Ik alleen een bronstige eland.
En daar ben ik heel lief tegen.
Dus geen scherpe dingen in mijn eland!
En ik zal blij zijn als dat wk gebeuren over is, wat een sneu gebeuren zeg. Alsof je met het wk legitiem iets doms en oranjes aan kan trekken en dan door de stad kan gaan lopen.
Drie woorden heb ik daar voor:

Om te janken.

:doei:

Probeer het eens met een Wasp... :D

:eureka:

Stou je maag vol bij een slechte chinees en na een paar uurtjes kun je beginnen met samplen :D

:eureka:

echte synthesisten houden niet van voetbal... want schapen kunnen geen synths bespelen nutuulk...

The_KLF_-_Why_Sheep%3F.jpg

Synths kunnen ook niet voetballen en schapen hebben na de MKZ een goeie synhese ontwikkeld...:verkoght:
 
Klote dingen zijn het man die toeters!
 
2 squarewaves, een lichtjes detunen, LPF en de HPF door een LFO mee laten zoemen met de bpm. Daarbij dient er nog een delaytje over het geheel gegooit te worden en gaan met die banaan. Ik raad een bpm van 231 aan.
 
En natuurlijk heeft iedereen een lama in z'n schuurtje staan.
Ik alleen een bronstige eland.
En daar ben ik heel lief tegen.
Dus geen scherpe dingen in mijn eland!
En ik zal blij zijn als dat wk gebeuren over is, wat een sneu gebeuren zeg. Alsof je met het wk legitiem iets doms en oranjes aan kan trekken en dan door de stad kan gaan lopen.
Drie woorden heb ik daar voor:

Om te janken.
Bekijk het zo, populaire cultuur zorgt voor ontspanning, en ik denk dat het WK een enorm grote vorm van Populaire Cultuur is. Maarja ben ook helemaal geen fan van voetbal
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top