• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Access Virus Classic Desktop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Miniman

Stamgast
Lid sinds
3 mei 2004
Berichten
164
Locatie
Twente
Te koop;

in zeer goede staat verkerende Access Virus Classic Desktop. De welbekende, maar weinig verkochte rode desktop opvolger van de B-serie.

Zoals gezegd verkeerd hij in zeer goede staat, geen krassen of andere gebruikerssporen. Druk- en draaiknoppen en werken allemaal als nieuw. Er zit de originele adapter bij, handleiding, originele CD-rom met Soundiver/ demo's/ brochures en een extra CD-rom met een lading aan soundsets, geen rackears, laatste OS4.9


Vaste prijs € 600,-

Ruil;
een MC909 zie ik hier voor €650,- van de hand gaan, verschil betaal ik bij.



 
Ruil met Elektron Machinedrum is ook een optie + €50,- bijbetaling van mijn zijde.

Uitgangspunt voor ruil is dat alles 100% in orde is, net als deze Classic. Dus geen losse knoppen, barstjes in displays of een hoop krassen e.d.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top