• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

korg wavestation sr ,roland d550 en meer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

krautsjo

Stamgast
Lid sinds
18 april 2005
Berichten
359
Locatie
Eindhoven
Korg wave station sr met Synth Design en Dance kaartjes 125€,
Roland d550 met twee geheugen kaartjes, maar met niet-werkend back light 125€
Tascam pb-32p patchbay 15€
Kurzweil micro ensemble bijna nieuw in doos ,verrassend goed preset apparaat 125€,
Behringer Ultra di pro 800 15€

Liefst geen ruil of het moet een heel erg leuke ruil zijn ,want ik ben op zoek naar een yamaha mu100 en heb het geld hard nodig om die te kunnen bekostigen ,een soortgelijke synth met klanken die bespeelbaar zijn met een windcontroller vind ik ook best .suggesties en /of ruil zijn dus welkom .
 
Korg wave station sr met Synth Design en Dance kaartjes 125€,gereserveerd
Roland d550 met twee geheugen kaartjes, maar met niet-werkend back light 125€ gereserveerd
Tascam pb-32p patchbay 15€
Kurzweil micro ensemble bijna nieuw in doos ,verrassend goed preset apparaat 125€,
Behringer Ultra di pro 800 15€

Liefst geen ruil of het moet een heel erg leuke ruil zijn ,want ik ben op zoek naar een yamaha mu100 en heb het geld hard nodig om die te kunnen bekostigen ,een soortgelijke synth met klanken die bespeelbaar zijn met een windcontroller vind ik ook best .suggesties en /of ruil zijn dus welkom .
 
Korg wave station sr met Synth Design en Dance kaartjes 125€,gereserveerd
Roland d550 met twee geheugen kaartjes, maar met niet-werkend back light 125€ gereserveerd
Tascam pb-32p patchbay 15€
Kurzweil micro ensemble bijna nieuw in doos ,verrassend goed preset apparaat 125€,gereserveerd
Behringer Ultra di pro 800 15€

Liefst geen ruil of het moet een heel erg leuke ruil zijn ,want ik ben op zoek naar een yamaha mu100 en heb het geld hard nodig om die te kunnen bekostigen ,een soortgelijke synth met klanken die bespeelbaar zijn met een windcontroller vind ik ook best .suggesties en /of ruil zijn dus welkom .
 
Korg wave station sr met Synth Design en Dance kaartjes 125€ VERKOCHT
Roland d550 met twee geheugen kaartjes, maar met niet-werkend back light 125€ VERKOCHT
Kurzweil micro ensemble bijna nieuw in doos ,verrassend goed preset apparaat 125€VERKOCHT
Behringer Ultra di pro 800 15€
Tascam pb-32p patchbay 15€

Kan op slot waarde moderators
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top