• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Future Retro 777

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

n303y

Ouwe rot
Lid sinds
1 juli 2007
Berichten
956
Met pijn in mijn hart bied ik mijn 777 aan welke ik alleen wil ruilen voor een spectralis.
 
Contant kan ook indien mij dit 1400 euro oplevert. Dan ga ik zelf namelijk wel op zoek naar een Spectralis.
 
Voor ruilen met een virus c (met bijbetaling van jouw kant) sta ik ook open.
 
Ongelofelijk, nauwelijks reacties tot dusver. Misschien is het goed als ik de reden dat ik hem wil ruilen vertel. Ik wil een spectralis door zijn vele mogelijkheden. Het uitzoeken hoe iets werkt spreekt mij bijna nog meer aan dan het doel zelf: muziek maken. Ik had gedacht dat ik door de sound van de 777 alleen al tevreden zou blijven maar dit blijkt niet het geval. Aan de sound is niets mis mee maar ik mis het uitzoekwerk. Hiervoor had ik een rm1x, virus b en md en daar had ik mijn handen vol aan. Ik heb dat ingeruild omdat ik op de virus alleen maar 303-achtige sounds aan het maken was. Nu ik dit eindelijk heb mis ik wat ik had :/ Mensen hadden mij al gewaarschuwd dat een setup nooit compleet zou zijn en ze hebben gelijk. Ik weet niet of het een drang is om iets nieuws te hebben of dat de setup gewoon niet goed matched. Ik hoop dat een spectralis mij wel weer bezig zal blijven houden en/of dat ik weer terug ga naar mijn oude setup, te beginnen met een virus.

Ik weet nu al dat ik spijt krijg als ik mijn 777 wegdoe dus als niemand interesse heeft is dat niet heel erg ;)
 
Gelukkig had niemand interesse want het is toch zonde om hem om deze reden weg te doen. Ik heb daarom besloten om hem zelf te houden.

:slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top