Adapter voor SH 101

Status
Please reply by conversation.

BobStock

Ingeburgerd
Lid sinds
28 november 2006
Berichten
43
Heeft iemand een originele SH 101 Adapter die hij/zij wilt verkopen? Of heb je nog een DC adapter die tussen de 9V en 12V spanning geeft. Stuur even een PM of mail naar bobisland@gmail.com

Dank u!
 
Volgens mij zat er origineel geen adapter bij.
De sh101 is namelijk draagbaar, en zo werden ze ook verkocht :)
Moest je toen gewoon zo'n roland/boss adapter bij kopen.
En deze zijn nog steeds te koop in de [betere] muziekzaak.
239277.jpg


succes
 
ok! Dan zoek ik dus iemand die een Roland of Boss adapter verkoopt die op de SH 101 past (DC-9-12V), als ik het goed heb. Dank u!
 
Die heb je zelfs ook nog niet eens nodig - gewoon een adapter met het juiste voltage en voldoende amperage.

Origineel is het de BOSS PSA-100 die op de SH aangesloten moet worden. Je kunt ook gewoon een compacte universeel-adapter kopen; dan kun je zelf de grootte van het pinnetje uitkiezen en de polariteit.
 
Die heb je zelfs ook nog niet eens nodig - gewoon een adapter met het juiste voltage en voldoende amperage.

Origineel is het de BOSS PSA-100 die op de SH aangesloten moet worden. Je kunt ook gewoon een compacte universeel-adapter kopen; dan kun je zelf de grootte van het pinnetje uitkiezen en de polariteit.

Ik zou wel voor gestabiliseerde voedingen gaan. Die boss kost tegenwoordig trouwens ook maar 2 of 3 tientjes, een universele kost hetzelfde. De meerwaarde van universeel is ook nihil omdat je synth in de praktijk toch steeds op dezelfde voeding blijft zitten.
 
Het betreft hier de PSA 230 die voor ons spanningsnet geschikt is (230V), de PSA 100 is voor een ander net (100V)
 
Heh.. lastig dat ik mijn eigen posts niet kan editen, nu we het toch over voedingen hebben, weet iemand of de Roland PSB-230 geschikt is voor o.a. de SH-101? Deze heeft nl. het voordeel dat de voeding niet aan de stekker vast zit en je zo ruimte bespaart op je verloopdoos.
 
Die heb je zelfs ook nog niet eens nodig - gewoon een adapter met het juiste voltage en voldoende amperage.

Origineel is het de BOSS PSA-100 die op de SH aangesloten moet worden. Je kunt ook gewoon een compacte universeel-adapter kopen; dan kun je zelf de grootte van het pinnetje uitkiezen en de polariteit.

ik koop nooit hele dure 30+ eu voor al mn ..[bets wel tientallen ] producten die adapters nodig hebben
man dabn ben je 100 en eu kwijt voor een aantal voedingen
aleen app die specifiek boven de 0.5 a komen moet je over voeden ,..

bv de mam vf had een 14 volt adapters = wat lastiger
voor derestgewoon een universele 3/12 volt
 
Ik zoek iemand die een adapter heeft die op de SH 101 past en hem wilt verkopen. Dank je wel.
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top