• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TK/TR] Behringer MX2442a, NordRack II en Novation Remote 49LE

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Ethereal

Instant Fuck-up
Lid sinds
25 februari 2003
Berichten
1.511
Locatie
Varsseveld
Ik wil ruilen! Ik wil mijn setup een klein beetje omgooien (oa het wegdoen van de analoge mixer wegens het niet gebruiken cq ruimtegebrek door samenwonen) en dus wil ik een beetje ruilen.

Ik heb een NordRack II, Behringer mx2442a mixer en een Novation remote 49LE. Allen in goeie staat, rookvrije studio, etc.

Wat wil ik? Ik wil een synth mét toetsen (zit te denken aan een Alesis Ion of een Korg Z1 (die heeft de voorkeur zelfs), en wat leuke rack-beestjes. Airbase99, A-station, Micro-Q bijvoorbeeld!

Mijn ideale deal zou zijn:
NordRack <> Z1
Behringer <> Airbase
Novation Remote <> A-Station

Maar mocht je zelf leuke ideeën hebben: Shoot! Géén dingen zonder midi, géén samplers, geen randapparatuur aanbieden graag...

Richtprijzen:
NordRack II: 475
Behringer: 175
Remote: 150

Kleine bijbetalingen van mijn kant zijn mogelijk, evenals die van jouw kant... Liefst ruil ik uiteraard als eerste de Nord voor een toetsen-synth zodat ik niet zonder toetsen kom te zitten! Maargoed, laat maar weten wat je voor plannen hebt, dan komt het vast wel goed :)

Fotootjes:

2.JPG

3.JPG


Alles te bezichtigen en op te halen in de Achterhoek! (Behringer wordt NIET verzonden.)

:maffia:
 
Yamaha CS6R (CS6X in rackvorm) wordt zeker in overweging genomen! (Al heeft NordRack <-> Ion of Z1 momenteel de voorkeur!)
 
Vanaf nu ook te koop... (Kan een mod dit even in de titel aanpassen? Mijn dank is groot!!)

Richtprijs van de NordRack II omlaag naar 425! :okdan:
 
NordRack II inmiddels ook in Leeuwarden bij een sympathiek forumlid! Deze thread mag dicht, ik open een nieuwe voor de Novation gezien de specifieke ruilvoorkeuren! :okdan: :slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top