• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[verkoop/ruil] SIEL MONO synthesizer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bikkel

Everything is on the One
Lid sinds
14 november 2001
Berichten
12.717
Locatie
Utrecht
Ik heb van de zomer een Siel Mono aangeschaft, met de bedoeling om hem tot minstens een filterbank om te bouwen en liefst ook nog een MIDI-retrofit te doen.

Helaas heb ik niet zo veel tijd meer voor dit soort projectjes en ligt zelfs mijn TR-707 me nog steeds uiteengeschroefd beschuldigend aan te kijken, en heb ik besloten de Siel Mono toch te verkopen of te ruilen.

Hier een redelijk objectief verhaal over de mogelijkheden van de Siel Mono, aangezien er niet zo veel info te vinden is:

http://www.synthwiki.nl/index.php/Siel_Mono

Zo ziet hij er uit (dit is niet mijn Siel Mono!):

http://www.vintagesynth.com/misc/siel_mono.jpg
siel_mono.jpg


Veel mensen zeggen dat er een Siel Mono in een Siel Cruise zit: dit is niet het geval, de Siel Mono is iets uitgebreider qua monosynth.

Deze Siel Mono mist een slidercap en een is er gebogen, verder ziet hij er nog erg goed uit voor zijn leeftijd. Er zit een handleiding en een stroomschema bij, alles origineel. Er zijn geen modificaties op gedaan.

Ruilen tegen (met eventuele bijbetaling van een van de kanten):

Roland JX-8P
Roland TR-606
Roland CR-8000
Ensoniq Mirage
Ensoniq DP-x fx
Roland 3x0 reverbjes

Ik heb hem gekocht voor 150, en voor minder wil ik hem eigenlijk ook niet verkopen.
 
Übercrappy demo
 

Attachments

  • sielmono.mp3
    969,9 KB · Bekeken: 33
En een nieuw huisje gevonden in de ghetto's van Zwolle!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top