Multi effects

Nyquist

Lurker
Lid sinds
12 januari 2008
Berichten
392
Locatie
West-Vlaanderen
Hey, Ik ben op zoek naar een multi effect bakje (rack) met 2 stereo ingangen.
Maar: ik wil effecten die niet de standaard chorus flanger phaser reverb zijn etc, maar meer bitcrush, lo-fi, gate, slicer, step filter,super filter, vocoder.. etc..de niet alledaagse effecten maw
Weet iemand wat ik zoek? :confused:
Dank bij voorbaat.
 
Die lijkt wel aardig op wat ik zoek inderdaad! Dank!:okdan:
Zitten er daar 2 stereo inputs op? ik zie alleen 2 mono xlr's op het eerste zicht.
 
Die lijkt wel aardig op wat ik zoek inderdaad! Dank!:okdan:
Zitten er daar 2 stereo inputs op? ik zie alleen 2 mono xlr's op het eerste zicht.
Nee, alleen stereo in en stereo uit. Er zijn wel multi-effects met meerdere (4) inputs/outputs, maar vaak alleen met de standaard effecten (reverb, delay, pitchshifter, chorus, flanger etc). Ken er eigenlijk geen die de wat meer bizarre effecten met meerdere inputs/outputs combineert. Maar de Ensoniq DP4 of DP4+ heeft trouwens ook wel het eea.
 
Fireworx is denk ik het goedkoopste wat je kunt verzinnen, of je moet een Nord Modular G2 halen en die als effectenbak gebruiken.

Helaas wel maar 2 mono line ins.
 
Hmm... Ik zou misschien gewoon de 2 inputs eerst kunnen mergen met [FONT=arial,sans-serif][SIZE=-1]Behringer micromix mx400 dan is dat meteen opgelost en kan ik me focussen op de effector zelf, dan is die TC electronics Fireworx wel goed denk ik.
[/SIZE][/FONT]
 
Back
Top