• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Linndrum LM2 met MIDI + Forat geserviced!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kurvikova

Stamgast
Lid sinds
19 juli 2005
Berichten
182
Locatie
Amsterdam
Weinig drukcomputers die door de groten der aarde in zoveel hits zijn verwerkt! Na de LM2 alsnog in een productie te hebben gebruikt mag hij nu echt van eigenaar gaan wisselen.

Hij mag dit weekend weg dus doe me een goed bod en kom hem even oppikken! Ik wil daarom direct een flink stuk met de prijs zakken...

...dit weekend 1200 euro!

Heeft mij een flink pak meer gekost! Is volledig geserviced door Forat, heeft MIDI ingebouwd gekregen (heeft de vorige eigenaar op perfecte manier laten doen) en de Linndrum is optisch en technisch in superstrakke staat, ziet er echt uit als nieuw! Alleen dat is al een zeldzaamheid!

Mocht hij dit weekend niet worden opgepikt gaat ie Ebay op. Daar doet hij in deze staat zeker meer. Vooralsnog verkies ik een snelle directe verkoop, dus sla je slag!

Diegene die destijds interesse hadden, willen jullie nog even iets laten weten, ik heb van een aantal de mails niet meer.

Ik ben bereikbaar op 06 - 307 37 953, de Linndrum staat in Amsterdam...
 

Attachments

  • DSC05856.jpg
    DSC05856.jpg
    199,5 KB · Bekeken: 91
  • DSC05843.jpg
    DSC05843.jpg
    173,4 KB · Bekeken: 74
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top