Nederlandstalige TR-808 handleiding

SCD

Gearlust [on]
Lid sinds
16 november 2002
Berichten
1.941
Bij deze: een nederlandstalige Roland TR-808 handleiding (heeft voorlopig alleen betrekking op het sequencer gedeelte trouwens).
't is een PDF bestand. Aanvulling/verbeteringen zijn welkom.
 

Attachments

  • TR-808 Handleiding v1.0.pdf
    79,3 KB · Bekeken: 59
Thanks.

Ja, die plaatjes heb ik ook al bedacht. Komt in V2.0 :D
 
Superinitiatief. :okdan:

Eén klein puntje: Wat mij persoonlijk tegenstaat (groot woord) is de kolomindeling.
Ben je onderaan de pagina, moet je weer naar boven scrollen (omdat het pdf is)
om verder te kunnen lezen. Maar misschien een tip voor V2 (samen met de illustraties;))?

Goed punt! Ik heb het zelf uitgeprint en heb er niet bij stilgestaan dat mensen het van het beeldscherm lezen. Ga ik over nadenken. Die plaatjes kan ik dan ook beter kwijt als het in 1 kolom gaat. OK! :okdan:
 
Ik heb net de 808 van Mecanoiz gekocht en ben erg gelukkig, zeker nu ik ook nog eens de Nederlandse handleiding er bij heb, bedankt!
 
Superinitiatief. :okdan:

Eén klein puntje: Wat mij persoonlijk tegenstaat (groot woord) is de kolomindeling.
Ben je onderaan de pagina, moet je weer naar boven scrollen (omdat het pdf is)
om verder te kunnen lezen. Maar misschien een tip voor V2 (samen met de illustraties;))?

Misschien - maar pdfs moet je sowieso niet met behulp van een muis lezen, maar keyboardtoetsen (kan alleen als de cursor niet ergens in de tekst staat): pijl omhoog/omlaag voor scrollen per regel, page up/down voor springen ('single page' is een erg handige setting daarbij), pijl links/rechts voor vorige/volgende pagina. Dan maken die kolommen niet meer uit; voor de rest is een kortere regelafstand namelijk wel fijner leesbaar.

Sowieso een fijn stukje werk trouwens! :okdan:
 
Back
Top