• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MV-8800 te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

MB Beatz

Stamgast
Lid sinds
3 oktober 2006
Berichten
180
Locatie
Loenen
Bij deze bied ik m'n Roland MV-8800 aan.
Het is een hele productie studio in 1.
Het is een Sampler/Sequencer/Synthesizer/Recorder met mixer en effecten. Het is eigenlijk de meest uigebreide drum-machine die er ooit is gemaakt.
Het heeft een mooi kleurenscherm ingebouwd wat de 8000 niet heeft maar je kunt ook een beeldscherm en muis aansluiten via de VGA optie die er al op zit wat ik wel aanraad omdat je anders de drumgrid niet kan gebruiken waarbij je vakjes kan invullen om te sequencen met je muis. In de 8000 kon je ook niet je zelfgemaakte presets opslaan voor de Bass-Synth en andere Effecten. Dit kan de 8800 wel en voor de 8800 komt Roland om de tijd met updates en verrassingen.

Er zit al een hele sound library standaard in van piano's en strings tot bassen.
Er zitten veel goede drumpatches tussen met onder andere drumkits die ik zelf gemaakt heb.
Ik heb op de harde schijf meer dan 500 Drumkits met one shot drumsamples staan van oa bekende sites zoals modernbeats, bangingbeats etc. dus je kunt met de drums nog jaren vooruit gaan.

Je kunt je bewerkte samples resamplen.

Je kunt liniear een lied opbouwen maar ook via patterns wat veel mensen van de MPC of Fruityloops gewend zijn.

Er zit een analog modeling Bass-Synth ingebouwd om vette baslijnen te maken. Ik heb ook de 30 nieuwe Bass-Presets geinstalleerd.

Je kunt keyboards maken waarbij 1 sample gebruikt wordt om in verschillende toonhoogtes bespeeld te worden op de pads of op een Midi-Keyboard.

Ook kun je 4 verschillende samples onder 1 pad stapelen. Zodat je bijvoorbeeld 4 snares tegelijk kan triggeren met 1 pad. Je kunt de levels, pans per sample bijstellen.

Je hebt 8 audio-sporen wat je kan gebruiken om zang, gitaar of iets anders op te nemen. Je kunt deze audio sporen ook gebruiken om tracks te resamplen.

Er zit al een Phono Pre-Amp op zodat je meteen een draaitafel aan kan sluiten zonder extra mixer of voorversterker nodig te hebben.
Je kunt ook gewoon je mixer aansluiten via de Analog Inputs. Dit kan je dan via de audio tracks opnemen of gewoon samplen.

Je kunt al je soft -en hardware synths en midi-apparatuur erin sequencen en opnemen.

Als je je lied klaar hebt kun je hem gaan opnemen en afmixen. Daarna kun je je opgenomen mix nog eens masteren als je het nodig vind.

512 MB RAM geheugen uitbreiding is al ingebouwd.


Ik kan nog lang uitleggen wat het apparaat allemaal wel niet kan. Het is teveel om op te noemen.
Het is eigenlijk alles wat je nodig hebt om beats en muziek te maken.
Ik wil de MPC niet afkraken maar eigenlijk kan geen MPC tippen aan de mogelijkheden van de MV zelfs de nieuwste niet.

Hij is een half jaar oud en nog in nieuwstaat.
De handleiding en het garantiebewijs van feedback zit er nog bij.


Doe een redelijk bod en hij is van jou.


Foto's kun je op marktplaats zien.
 
Bericht door een moderator:
Verkoop per opbod is hier niet toegestaan dus graag een richtprijs vermelden (zie marktplaats FAQ). Alvast bedankt.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top