januari first, hangover music

chielos

...
Lid sinds
11 Maart 2003
Berichten
2.704
Locatie
delft
1 januari....
na een lekker avondje dansen werd ik na 4 uurtjes slaap rond 12 uur wakker en ging in nog steeds dronken staat aan de slag...

vandaag maar eens (bijna) afgemaakt dus wederom al comments welkom!

hier het resultaat:
http://www.7161.com/track.cfm?track...c_type=1&name_search=mr.chielos&music_group=1

ps. je moet op het inimini play icoontje, waar d/l voor staat, klikken in het midden van je beeldscherm

thnx,
chielos
 
leuk trackje :)

mag misschien iets korter, maar zeker lekker minimaal bliepend trackje zo :)

hangover music is toch perfecte titel niet?
 
heeej thnx man.
wat betreft de lengte, ik wil hem eigenlijk niet korter maken, vijf en halve minuut is wel mooi.
ik hoorde net wel dat er nog wat timing foutjes inzitten wanneer er partijen bijkomen of weggehaald worden.

het einde kan idd nog wel wat werk gebruiken ik zal daar eens naar kijken.
misschien dat hij dan niet korter hoeft :)

iemand nog suggesties over aanvuling, aanpassingen etc?
 
Suggesties...tja, de meest voor de hand liggende misschien. Omdat er nogal veel hoge korte bliepjes in het nummer zitten en de baspartij ook een korte release heeft is er nog genoeg ruimte voor een wat zweverige partij in de middenfrequenties. en misschien wat meer dynamiek in de opbouw, nu blijft het allemaal maar op dezelfde manier doorgaan. het einde vind ik wel leuk zo eigenlijk, maar mag misschien ietsjes zachter.

maar goed, verder vind ik het wel een erg cool nummer. weer net wat anders dan ik gewend ben. en het klinkt....eh, tja, hoe zal ik het omschrijven... eerlijk. niet pretentieus/wannabe ofzo.
 
hmmm ja das idd wel een goed idee nog wat sferische pads of zo er door heen.

thnx,
chielos
 
Back
Top