daylife groet synthforum!

Little Phatty

RLRR LRLL
Lid sinds
25 januari 2008
Berichten
176
Locatie
NL
dag forummers!

als nieuw lid zal ik me eventjes kort voorstellen. ongeveer 9 maanden geleden besloot ik eens iets te proberen wat ik altijd al had willen doen: liedjes schrijven, en dan wel elektronisch. een tijdje geleden ontdekte ik het bestaan van dit forum en ben ik steeds vaker topics gaan lezen. nu ik langzaam steeds meer leer en ook meer wil leren, en ik ontdek dat het maken van elektronische muziek toch echt een hobby aan het worden is meer dan alleen af en toe wat prutsen, leek dit mij een mooi moment me ook maar te registreren.

als arme (film)student heb ik praktisch geen geld om te investeren in hardware, dus voorlopig doe ik alles softwarematig. ik werk nu met jeskola buzz in combinatie met adobe audition. niet echt een combinatie die veel gebruikt wordt, maar vooralsnog voldoet het aan mijn wensen.

op dit moment ben ik bezig om een nummer te maken waar ik eindelijk echt tevreden over ben en waarin ik ook veel tijd wil steken om het fatsoenlijk af te mixen, ik ben benieuwd naar de reacties wanneer het af is. wat betreft mijn verdere muzikale achtergrond: ik drum inmiddels zo'n 6,5 jaar en speel ook in een rockbandje met wat vrienden. artiesten waar ik veel naar luister zijn moby, spinvis, pinback, air, death cab for cutie, fischerspooner, the strokes en joy division.

omdat ik nog steeds een redelijke leek ben zal mijn bijdrage aan dit forum in het begin misschien wat gering zijn, maar in de loop der tijd zal dat waarschijnlijk wel groeien.
 
Back
Top