Focal Solo6 BE

Marly

Nieuwkomer
Lid sinds
22 januari 2008
Berichten
5
Hallo allemaal,

Ik heb een tijdje terug over deze monitors gehoord en ze bleken aardig goed te zijn. Er wordt niet veel over gepraat en erg bekend zijn ze volgens mij ook niet, maar wat ik erover hoor is niets meer dan lof. Er wordt zelfs beweerd dat de mids en highs er nog mooier zijn dan bij de Dynaudio BM5a en BM6a. Nu heb ik ook Gearslutz veel gezocht erover en ik kreeg daar ook niets dan lof, maar ik vertrouw Gearslutz niet altijd, dus nu vraag ik me af of er hier iemand is die wat meer informatie over deze monitors kan geven? Heb je ze misschien zelf gebruikt? En zo ja, wat vind jij ervan?

Ik zou graag wat horen, want ik zit er zwaar aan te denken deze te gaan kopen, ik probeer me alleen niet te naief in te stellen.

Bedankt!

Marlon.
 
De monitoren van Focal heb ik helaas nog nooit gehoord maar ook ik ben zeer benieuwd. Ik heb er wel een recensie van gelezen en ook daar waren ze vol lof over deze set.

In mijn woonkamer staat een set JM-Lab (Focal) en die heb ik na jaren zoeken/luisteren gekocht vanwege de geweldige klank, maar verder geen ervaringen.
 
Back
Top