Smartmedia 128 Mb nieuw voor 29 euri

dob

Helemaal in m'n (k)nopjes
Lid sinds
28 mei 2002
Berichten
2.371
Omdat ik een poosje op een Spectralis aasde wist ik dat ik deze uitstervende kaartjes nodig ging hebben...

Ok, het is een xd kaartje met adapter, maar mss. is dat zelfs beter, want dan kun je hierna ook toe met xd kaartjes, die minder uitgestorven zijn.

Deze zijn speciaal gemaakt voor muziekapparatuur, en belachelijk goedkoop. (onder de 2e hands waarde, toch?!)
Sla je slag, als je ze nog zoekt!

Bij Thomann hebben ze ze niet meer. Alleen in Engeland zijn ze goedkoper door rare regelgeving ofzo, maar die winkels mogen ze niet naar het vasteland versturen.

http://www.musicstore.de/is-bin/INT...SYN0002944-000&ProductUUID=0&JumpTo=OfferList

8)
 
gaat dit in een korg electribe esx werken?
 
128mb XD kaartjes zijn net zo uitgestorven als SM kaartjes, zo is mijn ervaring. Je vind ze alleen nog maar van 1gB of meer, soms 512 maar 128mb... nee... (misschien kan de spectralis meer mb's indexeren, dat weet ik niet). En vaak vind je ze wel te koop, maar als je ze besteld dan blijken ze toch niet leverbaar...

Voor m'n RS7000 heb ik zo'n adapter en een stuk of wat XD kaartjes maar ik vind het niet echt goed werken, vaak leest 'ie de xD kaartjes niet goed, je moet echt heel voorzichtig omgaan met die xd kaartjes en de adapter... Een SM kaart is een stuk betrouwbaarder dan dit. Okay, het is een alternatief en het is misschien alleen maar mijn ervaring, en misschien ligt het aan de RS ofzo, maar toch...
 
Back
Top