Roland expansion SR-JV DANCE voor 250 !!!???

CJ75

Using keys to open doors
Lid sinds
18 februari 2005
Berichten
431
Locatie
Tussen Den Haag en Leiden :-)
Zo,

wat ik nu op marktplaats zie.........

'Unieke' Roland Expansion Board SR-JV80-06 DANCE voor 250 euro !!! Misdadig ! Moet de Synthforum-politie niet ingrijpen ??? :smeris:

Welke net na uitbrengen al uit de handel is gehaald vanwege de copyright op de vetste samples op deze kaart.
Horen is kopen, inclusief de bijhorende diskette. Gaat weg wegens verkoop van de XP 80 waar hij in zat.

Doe een serieus bod als je een antwoord wilt.
:confused:

Hopelijk trapt er niemand in :stupid ;{

De link: http://link.marktplaats.nl/133182687
 
Ik heb m ook en tis echt wel vette shit :d. De Copyright gaat over een aantal samples, lekker belangrijk... Je meld t bij de release en its done.
 
Ik twijfel ook zeker niet aan de kwaliteit van de kaart hoor :)

Vind het alleen vreemd dat diegene 250 euro vraagt terwijl ik die kaart vaak aangeboden zag worden voor tussen de 50 en 70 euro en de module-versie voor 70 tot 100 euro............

Zou dus sneu zijn voor degene die 'm voor 250 koopt ;{
 
Lol, ik doe m weg voor 125.. dus ik zal m'n ad eronder zetten op marktplaats :d
 
Ik twijfel ook zeker niet aan de kwaliteit van de kaart hoor :)

Vind het alleen vreemd dat diegene 250 euro vraagt terwijl ik die kaart vaak aangeboden zag worden voor tussen de 50 en 70 euro en de module-versie voor 70 tot 100 euro............

Zou dus sneu zijn voor degene die 'm voor 250 koopt ;{
Misschien houdt hij er rekening mee dat de prijs toch moet dalen. Zo van: beter te hoog dan te laag geprijsd verkocht.:engel:
 
Misschien houdt hij er rekening mee dat de prijs toch moet dalen. Zo van: beter te hoog dan te laag geprijsd verkocht.:engel:

Kijk als hij 100 euro zou vragen begreep ik het nog. Maar wat ie nu doet (met die 250 euro) komt op mij over alsof ik voor mijn oude KORG M1 een bedrag van 1000 euro vraag ofzo. :stupid
 
idd, maar neemt niet weg dat dit boardje snel overrated is hé... Maar 250 euries is veel geld.
 
Back
Top