• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland XP-50 inclusief ASIA-expansion, alleen in 1 koop !!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

CJ75

Using keys to open doors
Lid sinds
18 februari 2005
Berichten
431
Locatie
Tussen Den Haag en Leiden :-)
Te koop:


Roland XP50 synth/workstation, INCLUSIEF ASIA-expansion. Een korte omschrijving nog even van de features:


- 61 toetsen

- 40 multi-effecten, diverse reverbs en chorus-FX

- Uit te breiden met 4 expansionkaarten (waarvan ik de niet zo makkelijk verkrijgbare ASIA-card al in de synth heb geplaatst)

- 16-tracks sequencer

- Diverse sequencer-opnamemogelijkheden (loop/step/realtime)

- 3'5 inch floppy-drive, voor data-opslag (duh :D )

- Het is uiteraard de toetsenversie van de wellicht meer bekendere module van Roland, de JV 1080

- Handleiding (Nederlands)


De ASIA-expansion verkoop ik NIET los, dus gewoon XP-50 en Asia-card in 1 koop.


Wat betreft de Asia-card:


'The SR-JV80-14 features more than 100 waveforms, including Asian string instruments with a variety of distinct "weeping" sounds, as well as a vast collection of rhythm instruments. Chinese instrument sounds include the Er Hu, Yang Qin, Suona and many others, while Gamelan (Indonesian orchestral music) instruments includethe Jegogan, Jublag and Pemade. Also featured on the SR-JV80-14 are Indian instruments like the Table, Dholak, Dhol, Sitar, and Santoor, along with many other Korean and Japanese instrument sounds. '

Je krijgt er tevens een draagtas bij.


Verder is alles gewoon in goede staat, geen mankementen, speelklaar ! De reden van verkoop is aanpassing van mijn huidige set-up.


Uiteraard is de XP50 eventueel ook werkend te zien.

Vraagprijs: 400 euro

Ik heb geen haast met de verkoop, maar degene die mij als eerste mailt of pb't dat ie 400 euro betaalt mag 'm direct komen afrekenen :bekdicht:


Na prijsakkoord afhalen in Zoetermeer

Thnx,
CJ
 
Kan op slot :slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top