Yamaha XS !vs! Korg M3 -- Helppp

Nu ben ik gisteren met volle moed en volle bankkaart bij KeyMusic in Brussel gegaan om gewoon de XS aan te schaffen .. Ben men eigen getalm wat beu dus het was echt het moment om de knoop door te hakken

De verkoper zei me doodleuk dat ik volgende week moest terugkomen want ze konden de bank niet meer bereiken om om het afbetalingsplan te regelen :bekdicht: GRRRRRrrrrrrr

Manman ik loop op hete kolen en het blijft maar duren :r
 
Met zo'n afbetalingsplan betaal je een anderhalve XS.

Ga maar uitrekenen en kom erachter dat je een poot wordt uitgedraaid.
 
Mijn achterpoten mogen ze uitdraaien, zolang ik mijn vingers en oren nog heb :-)

Heb me uiteraard wel goed geïnformeerd. Ze doen een actie in december ism de citibank aan 0% intrest. Vandaar dat ik hem effectief in december moet bestellen.
Dit wil ik uitendelijk wel nog op papier zien. Als ik merk dat het toch enkele honderden euries duurder uitkomt dan spaar ik liever nog enkele maanden.
 
Ook ik ben zeer blij met al deze info. Yamaha xs8 of de es vanwege zijn geweldige piano en dito toetsenbord. Nu weet ik (zonder naar eindhoven hoeven af te reizen) dat ik nog 'n jaartje door moet sparen voor de xs. Thanks, kan ik nog lekker door-oefenen om deze giga-bak waard te zijn!
 
Back
Top