• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

sequential circuits pro-one

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
ik zit er mee in mijn maag.
had m gekocht om als cv/gate keyboard te gebruiken (en voor de synth natuurlijk) maar ik hou liever mijn moog eq en doe deze pro-one dan weg om een financieel gat te dichten. cv/gate signaal pak ik dan van een synth die ik toch al heb.

ik heb een koper voor de synth maar die zit in hongarije en ik heb niet zo zin in versturen. hij zou voor 800 weggaan. maar als ik m snel voor 750 kwijt kan aan een afhaler, of evt langsbrengen als dat zo uitkomt, doe ik dat liever.

foto's maak ik morgen bij daglicht.
de staat is natuurlijk prima.
 
erg licht was het nog niet, maar vooruit.
 

Attachments

  • fpro1.jpg
    fpro1.jpg
    93,2 KB · Bekeken: 20
  • fpro2.jpg
    fpro2.jpg
    130,1 KB · Bekeken: 18
  • fpro3.jpg
    fpro3.jpg
    109,8 KB · Bekeken: 19
  • fpro4.jpg
    fpro4.jpg
    113,7 KB · Bekeken: 20
betere foto's
 

Attachments

  • fpro1.jpg
    fpro1.jpg
    161,7 KB · Bekeken: 18
  • fpro3.jpg
    fpro3.jpg
    113 KB · Bekeken: 19
  • fpro4.jpg
    fpro4.jpg
    157 KB · Bekeken: 19
  • fpro5.jpg
    fpro5.jpg
    120,5 KB · Bekeken: 17
  • fpro6.jpg
    fpro6.jpg
    146,3 KB · Bekeken: 22
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top