• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha's: AW16g en QS300

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dumdumdadumdum

Scheelt niet veel
Lid sinds
24 februari 2004
Berichten
1.535
Locatie
Helmond
Ik neem tegenwoordig alles met de computer op, vandaar dat mijn Yamaha AW16g multitrackrecorder op zoek mag naar een ander baasje. Hij werkt 100%, mist wel één faderknopje (die volgens mij gewoon bij Yamaha te bestellen zijn), fader zelf werkt natuurlijk wel. Verder ook optisch in prima staat, vanavond zal ik een foto toevoegen. prijs: 475€

Verder ook nog een Yamaha QS300 workstation. Leuke geluiden, volledig XG compatibel en een flexibele sequencer die ook dienst kan doen als programmeerbare backingsectie. Werkt 99%, het enige manco is dat de displayverlichting vervangen dient te worden. prijs: 200€

E.e.a. is op te halen in Helmond.

Ik ben aan het sparen voor een Korg Karma en/of een yamaha motif classic, vandaar geen ruildeals, of het zou iets met deze twee synths te maken moeten hebben. :D
 
Aanvulling: Ik wil wel ruilen voor een Yamaha EX5. Hoeft niet scsi uitgebreid te zijn, maar wel (een van) de laatste eeprom updates gehad te hebben. een paar krasjes? Geen probleem, maar het apparaat moet wel 100% functioneren.
 
QS300 wordt waarschijnlijk vanavond opgehaald.

De AW16g wil ik op korte termijn kwijt, vandaar even een stuntprijsje: de eerste die hier op het forum 425€ biedt mag hem op komen halen in Helmond. :)
 
Let op! als je binnen nu en 3 dagen reageert mag je de AW16g voor 375€ meenemen!!! Over drie dagen vervalt dit aanbod weer!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top