Kitty Got Sued - Temptation (Electropop)

JelleWaltman

Ouwe rot
Lid sinds
9 augustus 2005
Berichten
937
Locatie
Amsterdam
Nieuwste telg in de kitty got sued familie..

lekker uplifting, onze muziek valt het beste te beschrijven als 80sElectropop..denk ik.. ach. luister zelf maar, veel plezier en laat horen wat je er van vindt :)

De zang wordt wellicht nog opnieuw opgenomen, de zangeres was niet helemaal goed bij stem, maar ik ben op zich wel tevreden met het resultaat, oordeel zelf!

http://www.megaupload.com/?d=XER1C3O0

ff downloaden, dat is hopelijk niet teveel werk ;)

komt binnenkort ook wel op onze myspace te staan natuurlijk :D
 
Vind hem gaaf, moest ff wennen aan dat chromatische stukje in het refrein, maar vind dat nu juist leuk. Misschien dat de zang nog iets ondeugender kan, 't is tenslotte toch een beetje een horney track :-) Beetje er door heen kreunen o.id. je weet wel.....
Maar goede productie hoor!
 
Ik vind hem ok! Er zit ook een goed uitgedachte song structuur in. Knap gedaan! De zang vind ik iets te promintent maar dat zijn details..

R
 
Bedankt voor het luisteren, en de tijd nemen om er iets over te zeggen :)

Beide punten vind ik goed :D

de zang ligt idd niet lekker in de mix nu, dat moet veranderd worden, en ik ga mn zangeres zeker wat in laten hijgen..hahaha

en ook zeker bedankt voor de positieve feedback, het aanhalen van het chromatische stukje in het refrein vind ik leuk, is voor mij de eerste keer dat ik zoiets gedaan heb (harmonisch gezien) en ik vond het zelf ook erg lekker uit pakken ;)

btw. Alles is gemaakt in Logic, geen hardware meer..

introgeluidje + orgel komen uit de demo van Fabfilter twin.
Bas uit ProphetV
sequence basje uit Minimonsta

voor de rest veel logic spul :)
 
ik vind de prophetV ook erg vet klinken.. alleen heeft hij al lang een vervelende bug, waardoor ik er maar 1 tegelijk kan gebruiken.. das wel jammer..

ik hoor trouwens net (tijdens het weer s luisteren van mn muziek, beetje narcistisch zijn kan geen kwaad ;) ) dat de synthsolo aan het einde er nog niet in zit..helemaal vergeten dat ik dat alleen live speel, en hier nog niet in zit... lol.. die komt dus nog wel ;)
 
Dit is helemaal mijn ding:) Erg cool. De zang in het refrein is heel erg leuk en catchy.. Alleen aan de rest van de zang moet nog gewerkt worden.. Vind de synths erg lekker, vooral die dikke bass:D

Way to go!
 
lekker. Staat allemaal als een huis en vind het einde vooral cool. Ik ben meer een soul/rnbman en vind (dus?) de baslijn ietsje te strak, iets te gequantiseerd. Kwestie van attitude denk ik.
 
Vind het zeker wel lekker klinken! Maar wat al eerder gezegd is; de zang is nog iets te lief en te netjes. Ik denk dat een soort zang zoals in "Yeah Yeah" van Bodyrox wel zou passen.. Misschien niet zo overdreven als in Yeah Yeah, maar iets in die trant zou het naar mijn mening goed doen.. Anyways: Good job! :okdan:
 
klinkt best lekker! Kvind (puur smaak) alleen de drums te lief. Als je er wat flinke house achtige beats in gooit met stevige kick kun je hier denk ik iets heel leuks met veel potentie van maken (alhoewel je dan wel heel ander soort muziek krijgt maar toch:D)

Leuk gedaan!
 
Back
Top