• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK/TR: Novation Remote 25 midi controller

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Alterex

overdreven/overdrive
Lid sinds
4 augustus 2003
Berichten
800
Locatie
Bleiswijk
De bekende Novation Remote 25 te koop/te ruil aangeboden.

Ik moet er maar afscheid van nemen want hij komt in mijn handjes niet tot zijn recht. Het apparaat is daarom ook zeer weinig gebruikt - vorig jaar nieuw gekocht bij Feedback.
Voor een goed bod is hij van jou (richtprijs € 200?). Doos/boekjes/kabels zit er gewoon bij. Inclusief BassStation VSTi.

Ook (evt. gedeeltelijk) ruilen tegen multieffect met pedaal (Digitech/Line6) voor de (jawel...) gitaar. Ik prefereer de multi-effect want dat wil ik er toch uiteindelijk voor gaan kopen.

}:|rock on}:|

Ik hoor het!

Bye,

Matthijs
 
popup.php


Die dus...
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top