• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Zoom PS02 recorder

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

phochos

Berliner School Member
Lid sinds
12 februari 2003
Berichten
10.098
Locatie
Den Haag
Te koop aangeboden een Zoom PS02 recorder, een palmtop digitale studio met aan boord een drumcomputer en bassequencer en daarnaast drie audio-sporen om op te nemen. Nog met originele doos, handleiding en adapter. Geheugenkaartje zit erbij. Mag weg voor 110 euro incl. verzending. Gratis erbij een minimixer met 4 kanalen.

Phochos8>
 
Mag nu weg voor 100 euro. Omdat ik nu de Micro BR heb behoef ik de Zoom PS02 niet meer te hebben. Er ook gratis bij mijn twee laatste cd's van Phochos bij Fonos.:W
 
De Zoom PS02 mag nu weg voor 95 euro, geheel compleet in doos met adapter en originele handleiding.

De Minimixer blijft in de studio staan.
 
De Zoom PS02 mag nu weg voor 94,99 euro + twee gratis cd's van Phochos erbij.
 
Darf abgeschlossen werden, so dichtkeilen.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top