• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Moog grafische EQ

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
had m graag gehouden maar het potje is leeg.
in perfecte staat, netjes bijgewerkt....

is echt een geheim wapen, at je er door haalt gaat alle kanten op...
 
ik dacht dat ik er een foto bij geplaatst had, maar dat heb ik waarschijnlijk pas onder de knie een week voordat het forum weer helemaal veranderd wordt.
was toch de prijs vergeten: 350 euro.
hij staat ook op marktplaats.nl en daar staan nog veel meer advertenties van me.
 
foto? gelukt?
 

Attachments

  • f5.jpg
    f5.jpg
    138,8 KB · Bekeken: 39
nog 2 foto's (lukt dat in 1 keer?)
 

Attachments

  • f4.jpg
    f4.jpg
    122,3 KB · Bekeken: 36
  • f3.jpg
    f3.jpg
    127,5 KB · Bekeken: 33
is het alweer 3 dagen geleden?! evt inruil: goed, maar klein (2/3/4 okt) en simpel midi keyboard, kenton pro2, drumtraks manual. verder liever geen ruil. kan het geld even beter gebruiken.
 
sorry, inruil vervalt (bijna).
laatste dag: 325 of 300 + origineel drumtraks manual.
eventuele verzendkosten komen erbij.
 
:slotje::slotje:
kan ook wel dicht, moet maar niet te lang blijven leuren en zeuren. iedereen die hier regelmatig komt en benieuwd is, heeft m nu wel gezien. of je wil m, of je wil m niet, toch?!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top