• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha NS40m studio monitoren te ruil of te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

grooveactivator

Stamgast
Yamaha NS-40m (paar) mid-fields studio monitoren te koop of te ruil! Ze zijn te zwaar voor mijn ruimte en ben daarom op zoek naar iets kleiners! Heb je iets interessants, ruilen of bijbetaling van mijn kant geen probleem! De prijs is 350,-! Indien je kleine actieve monitoren in de aanbieding hebt, kan mijn huidige Yamaha P1500 eindversterker ook in de deal betrokken worden! Ik heb dus alleen interesse in kleine(re) speakers, dus geen grote aanbieden! Ik heb het dan over bv NS-10's KRK's, etc! Speakers zijn technisch top en in mijn ruimte te beluisteren! Cosmetisch hebben ze enkele schroefgaatjes aan de zijkanten van de ophanging, maar daar is de prijs ook naar! In positie valt het bijna niet op! Mooie set!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back